Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koszykarz Marcin Gortat promuje batony FreeYu

Wizerunek koszykarza znajduje się na opakowaniach batonów FreeYu (fot. materiały prasowe)

Grupa Otmuchów prowadzi kampanię batonów FreeYu, które współtworzył koszykarz Marcin Gortat.

Wizerunek koszykarza znajduje się na opakowaniach batonów FreeYu, które dostępne są w sprzedaży w wybranych sklepach sieci Lidl. Limitowana edycja batonów wsparta została działaniami promocyjnymi w mediach społecznościowych z udziałem influencerów: youtubera Jana Dąbrowskiego i Rafała Jonkisza (Mister Polski 2015). Za przygotowanie aktywacji odpowiada agencja kreatywno-strategiczna Coollective.

Galeria: Najpopularniejsze produkcje Netfliksa w 2019 roku

(IKO, 14.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.