Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 02, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Przyjaciółki" w Polsacie jesienią straciły widzów

Polsat, pokazując "Przyjaciółki", przegrywał z TVP 1 i TVN (fot. materiały prasowe)

14. sezon serialu obyczajowego "Przyjaciółki" przyciągnął do Polsatu jesienią średnio 1,58 mln widzów - o 212 tys. mniej, niż rok temu zgromadził 12. sezon.

Polsat, pokazując "Przyjaciółki" w czwartki o 21.10 (od 5 września do 28 listopada), miał średnio 11,4 proc. udziału w rynku. W tym paśmie przegrywał z TVP 1 (17,82 proc.) i TVN (13,19 proc.), uzyskał lepszy rezultat niż TVP 2 (3,29 proc.). W grupie komercyjnej udział Polsatu wynosił 13,94 proc.

⇒ Zobacz też: Premiery seriali w grudniu

Polsat z reklam wokół serialu "Przyjaciółki" - według danych cennikowych - uzyskał jesienią 32,3 mln zł.

12. sezon "Przyjaciółek" jesienią 2018 roku oglądało w Polsacie średnio 1,8 mln widzów.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 02.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.