Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ströer uruchomił nową sieć ekranów w metrze w Warszawie

Ekrany pojawią się docelowo na każdej stacji drugiej linii metra (fot. materiały prasowe)

Firma reklamy zewnętrznej Ströer Media uruchomiła w warszawskim metrze sieć cyfrowych nośników reklamowych - Digital Metroboard.

Wielkoformatowe ekrany zostały zainstalowane na peronach stacji drugiej linii metra (od dwóch do sześciu ekranów z obrazem full HD na każdej stacji), a reklamy na nich będą emitowane od stycznia – najpierw na siedmiu stacjach (od stacji Rondo Daszyńskiego do stacji Dworzec Wileński), a w kolejnych miesiącach na pozostałych stacjach tej linii. "Wyróżnikiem Digital Metroboard jest umieszczenie ekranów w zamkniętej, wyjątkowo atrakcyjnej estetycznie i uporządkowanej przestrzeni, gdzie nic nie konkuruje o uwagę odbiorcy" - komentuje Andrzej Magdziak, prezes Ströer Polska.

Ströer ma też sieć ekranów Infoscreen na stacjach pierwszej linii metra.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 20.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.