Dział: PRASA

Dodano: Listopad 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firmy medialne i technologiczne chcą wesprzeć wolność mediów w USA

Donald Trump nazywa media „wrogiem ludu” (fot. Pixabay)

W Stanach Zjednoczonych 30 firm medialnych i technologicznych zaangażuje się w kampanię "Chroń Wolność Mediów", która ma m.in. wywołać debatę o mediach, a tę – jak podaje CNN Business – kształtuje ostatnio prezydent Donald Trump.

Prezydent Stanów Zjednoczonych nazywa media np. „wrogiem ludu”. Reklamy będące częścią kampanii "Chroń Wolność Mediów" pojawią się m.in. w CBS, CNN, NBC, agencji Reuters, „The Los Angeles Times”, „The New York Times”, „The Wall Street Journal” i „The Washington Post” i publicznym radiu NPR. Zamieszczą je też Twitter i Facebook, a także grupa Gannett/USA Today Network.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MC, 08.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.