Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stoch, Żyła, Kubacki i Wolny promują Renault

Spot wyreżyserował Michał Gazda, a produkcją zajęła się Filmokracja (screen: Youtube.com/RenaultPL)

Koncern samochodowy Renault prowadzi kampanię internetową "365 Dni Testów Renault", w której uczestniczą skoczkowie narciarscy: Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Jakub Wolny.

Działania reklamowe z ich udziałem prowadzone są w mediach społecznościowych. Za przygotowanie kampanii, która potrwa przez cały sezon skoków narciarskich, odpowiadają: agencja Publicis i Publicis DWL. 

Spot wyreżyserował Michał Gazda, a produkcją zajęła się Filmokracja. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa OMD. 

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 10.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.