Dział: RADIO

Dodano: Marzec 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Królikowski w kampanii radiowej Jedynki

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Jedynka to jest radio" (screen YouTube/ Polskie Radio)

W poniedziałek rozpoczyna się pierwsza od sześciu lat szerokozasięgowa kampania Programu I Polskiego Radia. Jej twarzą jest aktor Paweł Królikowski.

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Jedynka to jest radio". Działania reklamowe obejmują telewizje (naziemne i kanały tematyczne), prasę (dzienniki, tygodniki opinii, miesięcznik lifestylowe), internet (portale i media społecznościowe), kina i nośniki reklamy zewnętrznej. Kampania odwołuje się do audycji radiowej Jedynki: ”Sygnałów dnia”, ”Muzycznej Jedynki, ”Kroniki sportowej”, ”Radia kierowców” i ”Porannej gimnastyki”.

Scenariusz, reżyserię i produkcję całej kampanii agencja promocji Polskiego Radia powierzyła Dariuszowi Rzontkowskiemu i Agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Planowaniem i doborem mediów agencja promocji Polskiego Radia zajęła się we własnym zakresie.

Kampania radiowej Jedynki zaplanowana jest na cały 2019 rok. Pierwszy etap potrwa do końca kwietnia.

(KOZ, 25.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.