Dział: RADIO

Dodano: Marzec 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Komentarz dnia" to nowa pozycja w ramówce radiowej Jedynki

Wśród prowadzących "Komentarz dnia" znalazł się Witold Gadowski (screen: YouTube.com/GadowskiTV)

Program I Polskiego Radia wprowadził do ramówki audycję publicystyczną "Komentarz dnia".

Jest ona nadawana od poniedziałku do piątku ok. 15.30. W programie bieżące wydarzenia komentują publicyści. Wśród prowadzących są Henryk Szrubarz i Witold Gadowski (dotychczas był jednym z gospodarzy "Debaty Jedynki").

To kolejna zmiana w ramówce Jedynki odkąd anteną kieruje Agnieszka Kamińska. W "Sygnałach dnia" pojawiła się trzecia rozmowa (o 8.40), a "Debatę Jedynki" i "Więcej świata" zamieniono miejscami. Drugą audycję dostała Małgorzata Raczyńska - po "Nieznanych znanych" (w niedziele po 15) prowadzi także program "Gdzie jest Pan Cogito" (w soboty po 15).

Jak wynika z badania Radio Track (Kantar Millward Brown), w fali grudzień 2018 - luty 2019 udział Programu I Polskiego Radia w czasie słuchania rok do roku spadł z 7,4 proc. do 5,5 proc. (to najgorszy wynik Jedynki w historii badania).

(KOZ, 14.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio w 2018 roku zwiększyło przychody, również z reklam

Przychody Polskiego Radia były w 2018 roku o 12,8 proc. większe niż w 2017 roku (fot. Google Street View)

W 2018 roku przychody Polskiego Radia wzrosły o 12,8 proc. w porównaniu z 2017 rokiem, do 336,1 mln zł – wynika ze sprawozdania spółki z wykorzystania środków abonamentowych.

Polskie Radio z abonamentu uzyskało w 2018 roku 186,3 mln zł i dodatkowe 46,5 mln zł środków będących rekompensatą za utracone w latach 2010-2017 wpływy z opłat abonamentowych z tytułu zwolnień. W porównaniu z 2017 rokiem wpływy abonamentowe (uwzględniając rekompensatę) były o 20,3 proc. wyższe niż rok wcześniej. Stanowiły one 69,3 proc. przychodów spółki.

Przychody Agencji Reklamy w 2018 roku wyniosły 67,8 mln zł, co oznacza wzrost o 12,1 proc. w porównaniu z 2017 rokiem.

(KOZ, 15.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.