Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Albrychiewicz na czele GroupM, Gala szefem Wavemakera

Izabela Albrychiewicz funkcję prezesa GroupM obejmie w kwietniu (fot. materiały prasowe)

Izabela Albrychiewicz od kwietnia będzie CEO polskiego oddziału GroupM. Zajmowane przez nią dotychczas stanowisko CEO domu mediowego Wavemaker obejmie wówczas Paweł Gala, który był jego partnerem zarządzającym w regionie CEE.

Albrychiewicz jako szefowa GroupM w Polsce zadba zarówno o zaplecze negocjacyjne agencji WPP (Mediacom, Wavemaker, Mindshare), jak i rozwój wyspecjalizowanych usług dla marketerów. Awans ogłosił Dominic Grainger, CEO GroupM na region EMEA.
"Z nowym szefem polskiego oddziału chcemy mocniej podkreślić, że GroupM to nie tylko inwestycje w media i zaawansowane technologie zakupowe, ale także szeroka oferta usług dla marketerów. Chcemy, by rynek lepiej poznał nasze rozwiązania w obszarze brand safety czy addressable TV" -
komentuje w komunikacie prasowym Grainger.

Gala jako CEO Wavemaker pokieruje ponad 300-osobowym zespołem wyspecjalizowanym m.in. w planowaniu i zakupie mediów, analityce, badaniach rynku, tworzeniu treści oraz doradztwie biznesowym.

Press

Paweł Gala, nowy prezes Wavemaker (fot. mat. pras.)

Stanowisko prezesa GroupM było nieobsadzone, od kiedy w sierpniu 2018 roku Anna Lubowska zrezygnowała z niego i rozstała się z firmą (po roku pełnienia tej funkcji). Do czasu wyłonienia następcy Lubowskiej obowiązki pełnił Neil Hardwick (były CEO GroupM w Rosji). Wspierał go Dominic Grainger.

(IKO, 21.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 22, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Patrycja Bruź-Soniewicka i Błażej Soniewicki odchodzą z Brand New Galaxy

Patrycja Bruź-Soniewicka przestaje pełnić funkcję chief operating officera w BNG (fot. materiały prasowe)

Patrycja Bruź-Soniewicka i Błażej Soniewicki kończą pracę w Brand New Galaxy.

Patrycja Bruź-Soniewicka pełniła w ramach całej platformy funkcję chief operating officera, wraz z Kacprem Kłosem, managing partnerem BNG, współtworzyła strategię rozwoju, była również odpowiedzialna za dołączanie nowych podmiotów. W 2018 roku do BNG dołączyła m.in. Stratosfera. Obecnie na platformie działa sześć spółek.

- Ostatnie kilkanaście miesięcy to dla mnie fantastyczna przygoda, ale też niezwykle intensywny wysiłek. Budowaliśmy Brand New Galaxy w bardzo dynamicznym tempie, to wymagało ogromu pracy i zaangażowania. Cieszę się z efektów tej pracy. Patrząc na to, czym jest dzisiaj Galaktyka i ile udało się zrobić, jestem dumna, że byłam jednym z architektów powstania takiego podmiotu. Lubię wyzwania, ale dotarłam do momentu w życiu, gdzie muszę zweryfikować priorytety. Pracuję intensywnie i nieprzerwanie od 18 lat i potrzebuję przerwy w pracy zawodowej, przestrzeni na siebie i oddech. Czeka na mnie wiele miejsc, które z mężem odkładaliśmy na potem. Chcemy, żeby to „potem” zaczęło się teraz – taki sabbatical. Stąd nasza decyzja o odejściu z Brand New Galaxy – mówi Bruź-Soniewicka.

Błażej Soniewicki pełnił rolę CEO agencji Life on Mars. Wspólnie z Piotrem Chrobotem, ECD Life on Mars, zbudował zespół agencji oraz rozwinął portfolio klientów, wśród których są między innymi: Coty CEE, Petronas, Selgros i 4F. - Zostawiam Life on Mars w dobrych, kreatywnych i opiekuńczych rękach - Piotrek i Monika (Niechajewicz, MD Life on Mars) pracowali ze mną ręka w rękę, a przez najbliższe tygodnie przejmą całość obowiązków i zarządzanie zespołem. Ja natomiast skupię się na realizacji swoich osobistych celów, których dłużej nie mogę odkładać – skomentował Błażej Soniewicki.

Brand New Galaxy obecnie zatrudnia ponad 240 specjalistów w ramach sześciu podmiotów wchodzących w skład platformy: Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze e-commerce; Spacecamp – agencja digitalowa o profilu kreatywno-technologicznym; Life on Mars – agencja kreatywna crosschannel, budująca komunikację marek w nowych mediach; Synthrone – platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce; Man on the Moon – agencja konsultingowa w obszarze HR.

Kolejne kilkadziesiąt rekrutacji planowanych jest w 2019 roku. Po bardzo udanym roku, wygraniu czterech globalnych hubów, regularnej obsługi ponad 20 klientów, BNG zdobyło tytuł Debiutu Roku 2018 według magazynu "Press".

(AMS, 22.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.