Albrychiewicz na czele GroupM, Gala szefem Wavemakera
Izabela Albrychiewicz funkcję prezesa GroupM obejmie w kwietniu (fot. materiały prasowe)
Izabela Albrychiewicz od kwietnia będzie CEO polskiego oddziału GroupM. Zajmowane przez nią dotychczas stanowisko CEO domu mediowego Wavemaker obejmie wówczas Paweł Gala, który był jego partnerem zarządzającym w regionie CEE.
Albrychiewicz jako szefowa GroupM w Polsce zadba zarówno o zaplecze negocjacyjne agencji WPP (Mediacom, Wavemaker, Mindshare), jak i rozwój wyspecjalizowanych usług dla marketerów. Awans ogłosił Dominic Grainger, CEO GroupM na region EMEA.
"Z nowym szefem polskiego oddziału chcemy mocniej podkreślić, że GroupM to nie tylko inwestycje w media i zaawansowane technologie zakupowe, ale także szeroka oferta usług dla marketerów. Chcemy, by rynek lepiej poznał nasze rozwiązania w obszarze brand safety czy addressable TV" - komentuje w komunikacie prasowym Grainger.
Gala jako CEO Wavemaker pokieruje ponad 300-osobowym zespołem wyspecjalizowanym m.in. w planowaniu i zakupie mediów, analityce, badaniach rynku, tworzeniu treści oraz doradztwie biznesowym.
Paweł Gala, nowy prezes Wavemaker (fot. mat. pras.)
Stanowisko prezesa GroupM było nieobsadzone, od kiedy w sierpniu 2018 roku Anna Lubowska zrezygnowała z niego i rozstała się z firmą (po roku pełnienia tej funkcji). Do czasu wyłonienia następcy Lubowskiej obowiązki pełnił Neil Hardwick (były CEO GroupM w Rosji). Wspierał go Dominic Grainger.
(IKO, 21.02.2019)