Onet przebudował studio wideo

Przebudowane studio Onetu zadebiutowało w programie "Misja futbol" (fot. materiały prasowe)
Studio, w którym realizowane są programy wideo Onet.pl (RAS Polska), ma nową scenografię i ekrany w jakości wyższej niż 4K.
Studio Onetu przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie zostało wyposażone w trzy niezależne wyświetlacze multimedialne, na które składają się monitory o przekątnej 55 cali każdy.
Największa ze ścian składa się z dziewięciu monitorów w układzie 3x3. Druga ściana, umieszczona centralnie za stołem prowadzącego, składa się z sześciu monitorów w układzie 2x3. Najmniejsza to pionowy rząd trzech monitorów. Monitor jest zainstalowany także w stole prowadzącego.
System wyposażony w nowy procesor graficzny pozwala m.in. na wyświetlanie zdjęć i materiałów wideo w dowolnie wybranym miejscu poszczególnych ekranów oraz na wprowadzenie nowych formatów programów np. prowadzenie rozmów wideo z prezenterami w terenie.

(fot.materiały prasowe)
Onet udostępnił ostatnio pakiet Bezpieczna Poczta, który umożliwia m.in. weryfikację dwuetapową przy logowaniu na konto e-mail.
(PD, 12.02.2019)
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY
Reklama Toyoty najpopularniejsza na YouTube w styczniu

W reklamie pokazano relację z rajdowych Mistrzostw Świata (screen Youtube.com/Toyota Polska)
Spot marki Toyota, będący relacją z rajdowych Mistrzostw Świata, zajął najwyższe miejsce w styczniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard.
Film "Yaris WRC: Mistrzostwo Świata w kategorii producentów" został opublikowany na kanale Toyota Polska 21 stycznia 2019 roku i od tego czasu był już wyświetlony na YouTube 1,2 mln razy. W reklamie pokazano relację z rajdowych Mistrzostw Świata, podczas których zespół Toyota Gazoo Racing zajął pierwsze miejsce.
Drugie miejsce w zestawieniu ma spot Studia Tymbark "Instagram vs. Rzeczywistość” dotyczący tego, jak pokazujemy swoje życie na Instagramie. W filmie gościnnie wystąpiła youtuberka Julia Kostera.
Trzecim najpopularniejszym filmem było wideo pokazujące triki urodowe, które zostało opublikowane na kanale Urodomaniaczki by Hebe. Prowadzące ten kanał dla marki Hebe - Justyna i Kasia zaprosiły do udziału w tym odcinku youtuberkę urodową Agnieszkę Grzelak.
Dalej w zestawieniu była reklama Kuchni Lidla z udziałem Karola Okrasy i kolejny film z kanału Urodomaniaczki by Hebe - tym razem z poradami dotyczącymi zimowej pielęgnacji skóry.
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
(IKO, 13.02.2019)
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
