Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Scholz & Friends wygrała przetarg Eobuwie.pl

Kampania przygotowana przez Scholz & Friends będzie realizowana na kilkunastu rynkach (screen Youtube/ eobuwie.pl)

Firma Eobuwie.pl, która szukała agencji reklamowej do realizacji kampanii wiosenno-letniej, wybrała Scholz & Friends Warszawa – wynika z ustaleń "Presserwisu".

Agencja ma się zająć przygotowaniem i realizacją kampanii ATL, reklamującej ofertę sklepu internetowego Eobuwie.pl w sezonie wiosenno-letnim. Kampania przygotowana przez Scholz & Friends będzie realizowana na kilkunastu rynkach.

Za realizację ostatnich kampanii Eobuwie.pl odpowiadała agencja Grandes Kochonos (kampania jesienno-zimowa), umowa miała charakter projektowy.

Eobuwie.pl to sklep internetowy z butami i akcesoriami obuwniczymi. W ofercie ma ponad 400 marek.

(AMS, 12.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.