Dział: INTERNET

Dodano: Luty 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UEFA uruchomi platformę streamingową z meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy

(fot. Pixabay.com)

Latem br. ma ruszyć platforma streamingowa przygotowywana przez federację piłkarską UEFA.

Uruchomienie platformy o roboczej nazwie UEFA TV zapowiedział na kongresie w Rzymie szef UEFA - Aleksander Ceferin. Serwis na początku nie będzie dostępny w Europie i Ameryce Północnej, gdzie UEFA jest związana umowami dotyczącymi praw telewizyjnych z lokalnymi nadawcami.

W ofercie UEFA TV znajdą się transmisje z meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy, a także materiały archiwalne.

(LL, 11.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Abstra prowadzi dla marki Durex kanał o edukacji seksualnej

Główną bohaterką kanału "Jak TO robić?" jest Maja, postać znana z kanału Nieprzygotowani (fot. materiały prasowe)

Firma Abstra, producent treści wideo na YouTube (należy do prowadzących kanał Abstrachuje.tv), nawiązała współpracę z Reckitt Benckiser, w ramach której stworzyła dla marki Durex kanał "Jak TO robić?"

"Jak TO robić?" jest kanałem fabularnym. Co tydzień publikowane będą tam materiały łączące treści rozrywkowe z edukacyjnymi, skierowane do osób w wieku 16-24 lat, dla których internet jest podstawowym źródłem wiedzy o seksie. Na kanale pojawiać będzie się Maja, postać znana z kanału Nieprzygotowani. Pojawią się także znani youtuberzy, którzy wraz z Mają będą m.in. obalać mity związane z seksem.

Firma Abstra po raz pierwszy stworzyła kanał we współpracy z partnerem komercyjnym. Wcześniej współpraca z markami na YouTube obejmowała lokowanie produktu lub tworzenie odcinków sponsorowanych.

(IKO, 12.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.