Dział: PRASA

Dodano: Luty 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„NYT” znów rentowny dzięki abonamentom online i wpływom z reklamy

Siedziba "NYT" (Pixabay.com)

W ostatnim kwartale 2018 roku „New York Times” zaczął ponownie przynosić zyski. Jego dochód w tym okresie wyniósł 55,1 mln dol. - rok wcześniej miał 56,8 mln dol. straty.

Na zysk "NYT" wpływ ma szybko rosnąca sprzedaż subskrypcji do internetowego wydania gazety oraz zyski z reklamy cyfrowej, które w ub.r. były o 23 proc. wyższe niż w roku 2017.

Dziennik poinformował, że z jego prenumeraty cyfrowej korzysta już 4,3 mln czytelników. W ostatnim kwartale ub.r. pozyskał ich 265 tys. Do 2025 roku chce sprzedać 10 mln subskrypcji online.

(MC, 11.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.