„NYT” znów rentowny dzięki abonamentom online i wpływom z reklamy
11.02.2019, 07:46
Siedziba "NYT" (Pixabay.com)
W ostatnim kwartale 2018 roku „New York Times” zaczął ponownie przynosić zyski. Jego dochód w tym okresie wyniósł 55,1 mln dol. - rok wcześniej miał 56,8 mln dol. straty.
Na zysk "NYT" wpływ ma szybko rosnąca sprzedaż subskrypcji do internetowego wydania gazety oraz zyski z reklamy cyfrowej, które w ub.r. były o 23 proc. wyższe niż w roku 2017.
Dziennik poinformował, że z jego prenumeraty cyfrowej korzysta już 4,3 mln czytelników. W ostatnim kwartale ub.r. pozyskał ich 265 tys. Do 2025 roku chce sprzedać 10 mln subskrypcji online.
(MC, 11.02.2019)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter