Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa strategia reklamowa Amazona

Amazon to najbardziej wartościowa firma giełdowa świata (fot. Christian Wiediger/Unsplash)

Amazon wdraża nową strategię reklamową, polegającą na wysyłaniu darmowych próbek produktów do klientów, którzy będą wybierani na podstawie informacji o ich przyzwyczajeniach i preferencjach – poinformował serwis Axios.

Za wysyłanie próbek zapłacą partnerzy Amazona, a reklamowe prezenty trafią do odbiorców, o których Amazon wie, że będą nimi zainteresowani.

Jak komentuje Axios, strategia Amazona obliczona jest na zdobycie przewagi w tym obszarze, w którym najwięksi rywale jak Google czy Facebook nie są w stanie konkurować. Axios zauważa, że takie rozwiązanie to połączenie starej metody marketingowej opartej na darmowych próbkach z wykorzystaniem "uczącego się software'u" (machine learning) do analizy danych na temat klientów.

(MC, 11.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.