Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beata Żebrowska dyrektorem działu wideo Gazeta.pl

Beata Żebrowska odpowiada za rozwój produktu wideo portalu Gazeta.pl (fot. materiały prasowe)

Beata Żebrowska została dyrektorem działu wideo Gazeta.pl (Agora SA). Zastąpiła na tym stanowisku Annę Gumkowską, która rozstała się z firmą.

Żebrowska odpowiada za rozwój produktu wideo portalu – zarówno autorskich produkcji, jak i oferty reklamowej. Przed przejściem do Agory przez prawie cztery lata pracowała jako head of content marketing & native w Media Impact Polska. Wcześniej była związana z Grupą Onet, gdzie pracowała na stanowisku project managera, i biurem reklamy Burda Media jako senior account executive.

Anna Gumkowska była związana z Agorą od 2007 roku. Od stycznia 2016 do końca września 2018 roku łączyła obowiązki dyrektora działu wideo z kierowaniem serwisami lifestylowymi Grupy Gazeta.pl. Wcześniej była dyrektorem content marketingu i pracowała w dziale przygotowującym projekty specjalne w mediach Agory.

(PD, 08.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyborcza.pl nie musi prostować informacji o kosztach sylwestra TVP

Sąd orzekł, że skoro stanowisko TVP zostało przedstawione w artykule, telewizja nie może się domagać sprostowania (screen sylwester.tvp.pl)

Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie, że Wyborcza.pl nie musi publikować sprostowania informacji o kosztach organizacji sylwestra w Zakopanem. Domagała się tego Telewizja Polska.

Tekst Agnieszki Kublik "Morawiecki przyszedł, Kurski musi odejść? W PiS zaczepiają: »Słyszała pani, ile Sławomir dostał od TVP za jedną piosenkę?«" serwis Wyborcza.pl opublikował 15 stycznia 2018 roku. W leadzie tekstu napisano: "Sylwester w Zakopanem kosztował TVP blisko 10 mln zł, a Sławomir dostał ponad 100 tys. zł za wykonanie jednej piosenki? Tak mówią w PiS i są oburzeni".

Prezes TVP Jacek Kurski zapowiedział na Twitterze proces. "TVP pozywa za niechlujne kłamstwa wyborcza.pl o rekordowym Sylwestrze TVP w Zakopanem. Nawet Despacito chcą zohydzić" - oświadczył wówczas.

TVP zamiast złożenia pozwu zażądała sprostowania, a gdy Agora odmówiła jego publikacji, sprawa trafiła do sądu.

Sąd Okręgowy w Warszawie 23 kwietnia w całości oddalił powództwo TVP. W środę Sąd Apelacyjny - jak poinformowała Wyborcza.pl - orzekł, że ponieważ stanowisko TVP zostało przedstawione w artykule, telewizja nie może się domagać publikacji sprostowania.

(KOZ, 08.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo