Dział: PRASA

Dodano: Listopad 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hajdarowicz: Bitcoin Formula bezprawnie wykorzystała mój wizerunek

Grzegorz Hajdarowicz napisał, że padł ofiarą nielegalnych działań reklamowych związanych z kryptowalutą bitcoin (fot. Piotr Król)

Grzegorz Hajdarowicz, główny akcjonariusz Gremi Media SA, wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej", zawiadomił organy śledcze o podejrzeniu popełnienia oszustwa i zniesławienia. Chodzi o wykorzystanie jego wizerunku i logo "Rzeczpospolitej" w reklamach platformy kryptowalut Bitcoin Formula.

Oświadczenie Grzegorza Hajdarowicza w tej sprawie zostało opublikowane na trzeciej stronie środowego wydania "Rz". Napisał, że padł ofiarą nielegalnych działań reklamowych związanych z kryptowalutą bitcoin. "Na licznych, nieautoryzowanych stronach internetowych wykorzystano mój wizerunek oraz przypisano mi całkowicie nieprawdziwą wypowiedź jakobym: »zrezygnował ze standardowego obracania kapitałem na giełdzie na rzecz inwestowania w kryptowalutę Bitcoin«" - stwierdził.

Hajdarowicz oświadczył, że przypisywanie mu publicznego zachęcania do inwestowania w zautomatyzowaną platformę tradingową Bitcoin Formula jest bezprawne. Zapewnił, że nie ma z takimi działaniami nic wspólnego.

"Fotografia, na której znajduje się mój wizerunek towarzyszący nieprawdziwej wypowiedzi, zawiera także logotyp - kojarzonego z moją osobą - dziennika »Rzeczpospolita«. Stanowczo oświadczam, że znak towarowy »Rzeczpospolitej« również został wykorzystany bezprawnie i zapewniam, że nigdy nie będzie mojej zgody na to, by tytuł mógł być kojarzony z nierzetelną lub oszukańczą reklamą" - oświadczył Hajdarowicz.

Główny akcjonariusz Gremi Media poinformował, że złożył w tej sprawie do odpowiednich organów zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia oszustwa i zniesławienia. Dodał, że toczy się w tej sprawie postępowanie.

Gremi Media nie komentuje sprawy. Biuro KCI, kontrolowanej przez Grzegorza Hajdarowicza spółki, która jest głównym akcjonariuszem wydawcy "Rzeczpospolitej", nie odpowiedziało na nasze pytania. Z Grzegorzem Hajdarowiczem nie udało się nam skontaktować.

Strona Bitcoin Formula zmieniła nazwę i nazywa się Bitcoin Revolution.

(GDYJ, 08.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży po trzech kwartałach

We wrześniu średnia sprzedaż "Gazety Pomorskiej" wyniosła 27 976 egz. (fot. pixabay.com)

W pierwszych trzech kwartałach 2018 roku liderem sprzedaży wśród dzienników regionalnych i lokalnych była "Gazeta Pomorska". Większość tytułów w tym segmencie zanotowała dwucyfrowe spadki. Najwięcej stracił "Dziennik Zachodni".

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem "Gazety Pomorskiej" wyniosła w trzech kwartałach 29 356 egz. i była niższa o 11,3 proc. niż w tym okresie 2017 roku. Na drugim miejscu był "Dziennik Zachodni" – 25 121 egz., który zanotował największy spadek (o 17 proc.), a na trzecim "Głos Wielkopolski" – 21 227 egz. (spadek o 11,34 proc.).

W samym wrześniu średnia sprzedaż ogółem "Gazety Pomorskiej" wyniosła 27 976 egz. i była o 12,55 proc. niższa w porównaniu z wrześniem 2017 roku. Na drugim miejscu był "Dziennik Zachodni" – 22 550 egz. (spadek o 24,34 proc.), a na trzecim "Głos Wielkopolski" – 19 560 egz. (spadek o 17,15 proc.). Wydawcą wymienionych w zestawieniu tytułów, poza "Kurierem Szczecińskim", który wydaje spółka Kurier Szczeciński, jest Polska Press Grupa. (GDYJ)

(GDYJ, 08.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo