Dział: INTERNET

Dodano: Październik 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tekst o mobbingu w "Wiośnie" z największą liczbą reakcji we wrześniu

Badanie uwzględnia aktywność na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube (grafika Storyclash)

Vogule Poland, TVN 24 i Wirtualna Polska we wrześniu miały najwięcej interakcji w mediach społecznościowych - wynika z analizy firmy Storyclash. Najczęściej internauci reagowali na artykuł o mobbingu w Stowarzyszeniu Wiosna, organizującym akcję Szlachetna Paczka.

Badanie uwzględnia aktywność na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube.

Łącznie, jak wyliczył Storyclash dla "Presserwisu", najwięcej interakcji (reakcji, komentarzy, udostępnień) spośród polskich serwisów informacyjnych we wrześniu miały serwis Vogulepoland.net - 1,89 mln (wzrost o 463 proc. w porównaniu z sierpniem), Tvn24.pl – 1,41 mln (spadek o 4 proc.) i Wp.pl - 1,35 mln (wzrost o 19 proc.).

Najczęściej użytkownicy mediów społecznościowych reagowali na tekst opublikowany 19 września na Onet.pl "Tutaj nie jestem księdzem. Jak się pracuje w Szlachetnej Paczce".

Press

(GDYJ, 12.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niezalezna.pl: ”Wesprzyj Patryka Jakiego w debacie!”

Patryk Jaki (screen YouTube/Telewizja wPolsce.pl)

”Pokażmy Patrykowi Jakiemu, że jesteśmy w jednej drużynie!” - pisze serwis Niezalezna.pl, zachęcając do pojawienia się przed piątkową debatą kandydatów na prezydenta Warszawy w siedzibie TVP.

Niezalezna.pl informuje, że przed siedzibą TVP organizowane jest spotkanie zwolenników Patryka Jakiego. ”Zbieramy się o godzinie 19.30! Warto przyjść i osobiście wesprzeć kandydata Zjednoczonej Prawicy!” - zachęca serwis.

Tweet z linkiem do tekstu Niezalezna.pl zamieścił na Twitterze Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny ”Gazety Polskiej”.

(KOZ, 12.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY