Tekst o mobbingu w "Wiośnie" z największą liczbą reakcji we wrześniu
Badanie uwzględnia aktywność na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube (grafika Storyclash)
Vogule Poland, TVN 24 i Wirtualna Polska we wrześniu miały najwięcej interakcji w mediach społecznościowych - wynika z analizy firmy Storyclash. Najczęściej internauci reagowali na artykuł o mobbingu w Stowarzyszeniu Wiosna, organizującym akcję Szlachetna Paczka.
Badanie uwzględnia aktywność na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube.
Łącznie, jak wyliczył Storyclash dla "Presserwisu", najwięcej interakcji (reakcji, komentarzy, udostępnień) spośród polskich serwisów informacyjnych we wrześniu miały serwis Vogulepoland.net - 1,89 mln (wzrost o 463 proc. w porównaniu z sierpniem), Tvn24.pl – 1,41 mln (spadek o 4 proc.) i Wp.pl - 1,35 mln (wzrost o 19 proc.).
Najczęściej użytkownicy mediów społecznościowych reagowali na tekst opublikowany 19 września na Onet.pl "Tutaj nie jestem księdzem. Jak się pracuje w Szlachetnej Paczce".
(GDYJ, 12.10.2018)