Dział: INTERNET

Dodano: Październik 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazeta.pl z przedwyborczymi cyklami wywiadów i reportaży

„Puls kampanii” jest jednym z formatów przygotowanych przez Gazeta.pl na kampanię samorządową (fot. Agencja Gazeta)

Portal Gazeta.pl (Agora) ruszył z codziennym cyklem przedwyborczych wywiadów z politykami. Oprócz tego co tydzień publikowane będą reportaże pokazujące, że obietnice polityków są niewspółmierne z tym, czego oczekują mieszkańcy miast.

W ramach cyklu „Puls kampanii” codziennie na stronie głównej Gazeta.pl będą publikowane krótkie rozmowy z kandydatami na prezydentów miast, a także z szefami sztabów, ekspertami od marketingu politycznego oraz z bohaterami spotów wyborczych. Pierwszą rozmowę przeprowadzono z kandydatem PiS na prezydenta Gdyni Marcinem Horałą.

Co czwartek w ramach cyklu reportaży "To jest problem" dziennikarze Gazeta.pl opiszą, jak obietnice wyborcze polityków często mają niewiele wspólnego z tym, czego oczekują Polacy. Sprawdzą także, z jakimi problemami władze samorządowe od lat nie są w stanie sobie poradzić.

Od 15 października na stronie głównej Gazeta.pl zostanie wydzielone specjalne miejsce, w którym redakcja będzie prezentować wszystkie informacje dotyczące kampanii wyborczej i wszystkie formaty redakcyjne z nią związane, w tym m.in. rozmowy na żywo z bohaterami bieżących wydarzeń.

(PD, 12.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tekst o mobbingu w "Wiośnie" z największą liczbą reakcji we wrześniu

Badanie uwzględnia aktywność na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube (grafika Storyclash)

Vogule Poland, TVN 24 i Wirtualna Polska we wrześniu miały najwięcej interakcji w mediach społecznościowych - wynika z analizy firmy Storyclash. Najczęściej internauci reagowali na artykuł o mobbingu w Stowarzyszeniu Wiosna, organizującym akcję Szlachetna Paczka.

Badanie uwzględnia aktywność na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube.

Łącznie, jak wyliczył Storyclash dla "Presserwisu", najwięcej interakcji (reakcji, komentarzy, udostępnień) spośród polskich serwisów informacyjnych we wrześniu miały serwis Vogulepoland.net - 1,89 mln (wzrost o 463 proc. w porównaniu z sierpniem), Tvn24.pl – 1,41 mln (spadek o 4 proc.) i Wp.pl - 1,35 mln (wzrost o 19 proc.).

Najczęściej użytkownicy mediów społecznościowych reagowali na tekst opublikowany 19 września na Onet.pl "Tutaj nie jestem księdzem. Jak się pracuje w Szlachetnej Paczce".

Press

(GDYJ, 12.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo