Dział: INTERNET

Dodano: Październik 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Julian Frysztacki: paryskie katakumby to była moja Mekka

Julian Frysztacki (fot. Adam Kozak/"Press")

Julian Frysztacki, laureat Grand Video Awards w kategorii Hobby, przyznaje, że odwiedzanie opuszczonych miejsc i ruin to jego pasja z dzieciństwa, a odwiedzenie paryskich katakumb było jego głównym celem od momentu uruchomienia kanału.

- Mój kanał obraca się głównie wokół eksploracji miejskiej. Odwiedzam miejsca opuszczone i niedostępne. Ten pomysł narodził się pięć lat temu i trwa bez przerwy. Od dziecka biegałem po takich dziurach i ruinach – taka była moja pasja od zawsze. Potem stwierdziłem, że będę robił o tym filmy – mówi Julian Frysztacki.

W materiale wideo, za który zdobył nagrodę GVA, opowiada o paryskich katakumbach. Jest to system ponad 300 km korytarzy, wypełnionych ludzkimi szczątkami i zasiedlanych przez katafilów, czyli zamkniętą społeczność ludzi związanych z tym miejscem. - To była moja Mekka, bardzo chciałem tam dotrzeć odkąd tylko zacząłem prowadzić ten kanał. Udało się to w końcu niecały rok temu - opowiada.

(PD, 12.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazeta.pl z przedwyborczymi cyklami wywiadów i reportaży

„Puls kampanii” jest jednym z formatów przygotowanych przez Gazeta.pl na kampanię samorządową (fot. Agencja Gazeta)

Portal Gazeta.pl (Agora) ruszył z codziennym cyklem przedwyborczych wywiadów z politykami. Oprócz tego co tydzień publikowane będą reportaże pokazujące, że obietnice polityków są niewspółmierne z tym, czego oczekują mieszkańcy miast.

W ramach cyklu „Puls kampanii” codziennie na stronie głównej Gazeta.pl będą publikowane krótkie rozmowy z kandydatami na prezydentów miast, a także z szefami sztabów, ekspertami od marketingu politycznego oraz z bohaterami spotów wyborczych. Pierwszą rozmowę przeprowadzono z kandydatem PiS na prezydenta Gdyni Marcinem Horałą.

Co czwartek w ramach cyklu reportaży "To jest problem" dziennikarze Gazeta.pl opiszą, jak obietnice wyborcze polityków często mają niewiele wspólnego z tym, czego oczekują Polacy. Sprawdzą także, z jakimi problemami władze samorządowe od lat nie są w stanie sobie poradzić.

Od 15 października na stronie głównej Gazeta.pl zostanie wydzielone specjalne miejsce, w którym redakcja będzie prezentować wszystkie informacje dotyczące kampanii wyborczej i wszystkie formaty redakcyjne z nią związane, w tym m.in. rozmowy na żywo z bohaterami bieżących wydarzeń.

(PD, 12.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo