Dział: PRASA

Dodano: Październik 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bloomberg stawia na kobiety

(fot.Pixabay.com)

Koncern medialny Bloomberg zapowiada znaczne zwiększenie roli i obecności kobiet w swoich mediach.

Amerykański koncern poinformował, że w przyszłości zamierza częściej niż dotychczas powierzać kobietom funkcje ekspertów i komentatorów w swoich programach telewizyjnych i radiowych. Mają one być też częściej cytowane w depeszach publikowanych przez agencję informacyjną Bloomberg.

Od początku br. udział kobiet występujących w charakterze gości na antenach z portfolio Bloomberga zwiększył się z 10 do 15 proc., a wkrótce ma osiągnąć poziom 30 proc.

(LL, 11.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.