Dział: PRASA

Dodano: Październik 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"GPC" przeprasza fotografkę za wykorzystanie zdjęcia bez jej zgody

Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny "GPC", mówi, że doszło do nieporozumienia i polecił redakcji przeprosić autorkę zdjęcia (screen: Youtube.com/Telewizja Republika)

"Gazeta Polska Codziennie" (Forum SA) przeprosiła fotografkę Martę Smolańską za publikację jej zdjęcia z podpisem "fot. facebook".

Chodzi o zdjęcie do artykułu "Testament Wyklętych dla Polski", który ukazał się w "Gazecie Polskiej Codziennie" 9 października. Zdjęcie przedstawia mszę odprawioną w związku z ogłoszeniem 21 nazwisk zidentyfikowanych Żołnierzy Wyklętych.

Marta Smolańska napisała na Twitterze: "Czy @GPCodziennie zdaje sobie sprawę, że ukradła zdjęcie mojego autorstwa należące do Instytutu Pamięci Narodowej? Nie otrzymałam żadnego pytania w sprawie publikacji fotografii. Podpis »fot. facebook« jest wręcz obelżywy".

Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny "GPC", mówi, że doszło do nieporozumienia i polecił redakcji przeprosić autorkę zdjęcia. Zapewnia, że jeżeli Smolańska będzie chciała, redakcja zapłaci jej za wykorzystanie tego zdjęcia. W środę dziennik opublikował przeprosiny od redakcji.

Z Martą Smolańską nie udało nam się skontaktować. Na Twitterze Smolańska podziękowała redakcji "GPC" za wydrukowanie przeprosin.

(GDYJ, 11.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Październik 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bloomberg stawia na kobiety

(fot.Pixabay.com)

Koncern medialny Bloomberg zapowiada znaczne zwiększenie roli i obecności kobiet w swoich mediach.

Amerykański koncern poinformował, że w przyszłości zamierza częściej niż dotychczas powierzać kobietom funkcje ekspertów i komentatorów w swoich programach telewizyjnych i radiowych. Mają one być też częściej cytowane w depeszach publikowanych przez agencję informacyjną Bloomberg.

Od początku br. udział kobiet występujących w charakterze gości na antenach z portfolio Bloomberga zwiększył się z 10 do 15 proc., a wkrótce ma osiągnąć poziom 30 proc.

(LL, 11.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo