Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jaromir Sroga odchodzi z GroupM, będzie pracować po stronie klienta

Jaromir Sroga był prezesem domu mediowego Maxus i dyrektorem biura reklamy Eurozetu (fot. materiały prasowe)

Jaromir Sroga, były prezes domu mediowego Maxus Warszawa, odchodzi z polskiego oddziału GroupM. Z naszych ustaleń wynika, że będzie pracować po stronie klienta.

Jak się dowiedzieliśmy, Jaromir Sroga ma pracować u jednego z największych reklamodawców. Do GroupM dołączył w 2015 roku jako prezes domu mediowego Maxus. Po tym jak połączono Maxus Warszawa i MEC (powstał Wavemaker), Sroga objął stanowisko head of transformation.

Wcześniej, od 2000 roku, pracował w Eurozecie - ostatnio był członkiem zarządu i dyrektorem biura reklamy.

Dom mediowy Maxus Warszawa, którym kierował Jaromir Sroga, w 2017 roku miał 112,5 mln zł przychodów i 2,57 mln zł zysku netto (dane KRS).

(KOZ, 14.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bernard Czajkowski w zarządzie Grupy Netsprint

Grupa Netsprint (zajmuje się data-driven marketingiem) zmieniła skład zarządu.

Z zarządu odszedł Artur Banach, dotychczasowy chief security officer Grupy Netsprint. Po zakończeniu działalności operacyjnej pozostanie mniejszościowym udziałowcem i będzie wspierał merytorycznie rozwój grupy. "Chciałbym poświęcić swój czas innym przedsięwzięciom i realizować nowe pomysły" - tłumaczy w komunikacie prasowym Banach.

Do zarządu wszedł Bernard Czajkowski, który dołączył do Grupy Netsprint na stanowisko dyrektora finansowego (wcześniej był dyrektorem finansowym w TVN Digital). 

Oprócz niego w zarządzie zasiadają Monika Bronowska, prezes Grupy Netsprint, Agata Lauko, prezes Netsprint, Sebastian Białousz, prezes LeadR.

Jednocześnie Grupa Netsprint ogłosiła nową strategię, która teraz ma opierać się na zbieraniu, analizie i agregowaniu danych. "Motorem napędowym są bez wątpienia kampanie oparte na pogłębionej analizie danych. Tylko reklamy szyte na miarę i dostosowane do konkretnego użytkownika są efektywne i przynoszą zwrot z inwestycji" – komentuje Monika Bronowska.

(IKO, 17.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY