Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fotograf Marcin Dobas ambasadorem Amundsen Vodka

Od lewej: Łukasz Nowicki,Marcin Dobas i Krzysztof Starnawski - trzech ambasadorów Amundsen Vodka (fot. materiały prasowe)

Do aktora Łukasza Nowickiego i nurka głębinowego Krzysztofa Starnawskiego, dotychczasowych ambasadorów Amundsen Vodka (Stock Polska), dołącza Marcin Dobas -  fotograf National Geographic Polska, podróżnik, geolog i ratownik górski.

Wszyscy trzej są bohaterami nowej odsłony kampanii Amundsena "Odkrywaj więcej", która wystartowała w grudniu 2017 roku. Działania obejmują spoty wizerunkowe z ambasadorami, w których każdy z nich przedstawia swoją interpretację hasła „Odkrywaj więcej”, POS, komunikację na Facebooku, a także działania PR.

Agencja The Digitals odpowiada za strategię, ideę kreatywną"Odkrywaj więcej" i realizację działań w internecie. Moderacją profilu na Facebooku zajmuje się agencja Fastline, natomiast za aktywności PR odpowiada Publicis Consultants.

(AMS, 13.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ING pierwszym bankiem ze 100 tys. subskrybentów na YouTube

Na swoim kanale na YouTube bank umieszcza m.in. porady dotyczące korzystania z usług bankowych (screen z YouTube/ING Bank Śląski)

ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce ma ponad 100 tys. subskrybentów w serwisie YouTube. 

Materiały wideo opublikowane na kanale banku obejrzano ponad 100 mln razy - wynika z czerwcowego raportu YouTube Trends Polska. Na kanale ING Banku Śląskiego umieszczono ponad 440 filmów. Bank publikuje m.in. wideoporady pokazujące, jak korzystać z usług bankowych - prowadzony jest m.in. cykl „Prosto o pieniądzach”, w którym bank odpowiada na pytania, które Polacy najczęściej zadają w Google i na YouTube.

(MAC, 13.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo