Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Onet-RAS Polska i ESL chcą wspólnie popularyzować e-sport

celem współpracy jest popularyzacja e-sportu w Polsce (fot. Sergey Galyonkin/WikimediaCommons)

Polski oddział ESL oraz Grupa Onet-RAS Polska zawarły porozumienie o współpracy, dzięki której strony będą m.in. wymieniały się treściami dotyczącymi e-sportu.

ESL to jeden ze światowych liderów branży e-sportowej, zajmujący się m.in. organizacją turniejów i mistrzostw popularnych gier komputerowych. W wyniku nawiązanej współpracy w serwisie Esportmania.pl oraz innych serwisach Grupy Onet-RAS Polska pojawią się wybrane treści ESL, natomiast materiały przygotowane przez pracowników Onetu trafią na strony internetowe ESL. Onet zostanie też partnerem medialnym ESL i będzie relacjonować m.in. ESL Mistrzostwa Polski.
Jako podkreślono w komunikacie, celem współpracy jest przede wszystkim popularyzacja e-sportu w Polsce.

 

(PAZ, 13.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Kosik kieruje Facebookiem w Polsce

Agnieszka Kosik od 2008 roku była prezesem domu mediowego MediaCom (fot. materiały prasowe)

Agnieszka Kosik dołączyła do Facebooka jako head of Poland - odpowiada za rozwój działalności firmy na polskim rynku.

"Dołączenie Agnieszki, a zarazem utworzenie stanowiska head of Poland jest jasnym dowodem naszego silnego zaangażowania w Polsce, a także dużego znaczenia regionu Europy Środkowo-Wschodniej w strategii firmy" - tłumaczy w komunikacie prasowym Robert Bednarski, country director CEE, kierujący działalnością Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej.

Agnieszka Kosik od 2008 roku była prezesem domu mediowego MediaCom (GroupM), a związana z tą grupą była od 2003 roku. Dwukrotnie zdobyła tytuł Adman Roku - w 2015 i 2016 roku. Konkurenci dostrzegali, że odważnie stawiała na nowe rozwiązania, szukając kolejnych źródeł biznesu. Skupiła się na poszerzaniu kompetencji digitalowych firmy i pozyskiwaniu nowych klientów, wzmocniła zespoły specjalistyczne zajmujące się m.in. działaniami display, social, search.

(IKO, 13.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo