Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Onet-RAS Polska i ESL chcą wspólnie popularyzować e-sport

celem współpracy jest popularyzacja e-sportu w Polsce (fot. Sergey Galyonkin/WikimediaCommons)

Polski oddział ESL oraz Grupa Onet-RAS Polska zawarły porozumienie o współpracy, dzięki której strony będą m.in. wymieniały się treściami dotyczącymi e-sportu.

ESL to jeden ze światowych liderów branży e-sportowej, zajmujący się m.in. organizacją turniejów i mistrzostw popularnych gier komputerowych. W wyniku nawiązanej współpracy w serwisie Esportmania.pl oraz innych serwisach Grupy Onet-RAS Polska pojawią się wybrane treści ESL, natomiast materiały przygotowane przez pracowników Onetu trafią na strony internetowe ESL. Onet zostanie też partnerem medialnym ESL i będzie relacjonować m.in. ESL Mistrzostwa Polski.
Jako podkreślono w komunikacie, celem współpracy jest przede wszystkim popularyzacja e-sportu w Polsce.

 

(PAZ, 13.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Kosik dołączyła do Facebooka jako head of Poland

Agnieszka Kosik od 2008 roku była prezesem domu mediowego MediaCom (fot. materiały prasowe)

Agnieszka Kosik dołączyła do Facebooka jako head of Poland - odpowiada za rozwój działalności firmy na polskim rynku.

"Dołączenie Agnieszki, a zarazem utworzenie stanowiska head of Poland jest jasnym dowodem naszego silnego zaangażowania w Polsce, a także dużego znaczenia regionu Europy Środkowo-Wschodniej w strategii firmy" - tłumaczy w komunikacie prasowym Robert Bednarski, country director CEE, kierujący działalnością Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej.

Agnieszka Kosik od 2008 roku była prezesem domu mediowego MediaCom (GroupM), a związana z tą grupą była od 2003 roku. Dwukrotnie zdobyła tytuł Adman Roku - w 2015 i 2016 roku. Konkurenci dostrzegali, że odważnie stawiała na nowe rozwiązania, szukając kolejnych źródeł biznesu. Skupiła się na poszerzaniu kompetencji digitalowych firmy i pozyskiwaniu nowych klientów, wzmocniła zespoły specjalistyczne zajmujące się m.in. działaniami display, social, search.

(IKO, 13.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo