Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artur Roguski po odejściu z Edipresse chce stworzyć serwis dla mężczyzn

(fot. Pixabay.com)

Artur Roguski, social media manager w Edipresse Polska, po odejściu z tego wydawnictwa planuje uruchomienie serwisu internetowego dla mężczyzn. Prace nad nim mają się rozpocząć na przełomie września i października.

Roguski szuka partnerów i autorów do nowego serwisu. - Pomysł zrodził się już pewien czas temu, gdy poszukiwałem w internecie ciekawych treści dla mężczyzn. Nie znalazłem miejsca z ciekawymi, odważnymi treściami. Większości serwisów bliżej do stron premium, na których pokazywane są drogie gadżety, alkohole, zegarki czy garnitury szyte na miarę. Podobny trend panuje wśród prasy drukowanej dla mężczyzn – mówi Roguski.

I dodaje: - Widzę niszę w polskim internecie, jeśli chodzi o treści kierowane do zwykłego polskiego internauty, który zarabia średnią krajową. Chciałbym, aby serwis odpowiadał na najważniejsze zapytania Polaków, ale też szokował unikatowymi felietonami, pisanymi szczerze, od serca, bez upiększeń. Ma opowiadać o życiu w bloku z żoną i dzieckiem, a nie o pracy w korporacji i mieszkaniu w ekskluzywnej dzielnicy na 120 metrach kwadratowych.

Przypomnijmy, że Roguski we wrześniu odejdzie z Edipresse Polska. Pracował tam przez ponad pół roku.

Pracę z mediami społecznościowymi Artur Roguski rozpoczął w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Przez trzy lata pracował jako product manager w Grupie Onet-RAS Polska, gdzie odpowiadał za obecność dziennika "Fakt" i serwisu Fakt24.pl w mediach społecznościowych.

(GDYJ, 12.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejni twórcy YouTube dołączają do LifeTube

Autorzy kanału ”Architecture is a good idea" opowiadają o architekturze, urbanistyce, rozwoju miast i regionów (screen: Youtube.com/Radosław Gajda & Natalia Szcześniak)

Do sieci partnerskiej LifeTube przystąpili twórcy prowadzący na YouTube kanały "Architecture is a good idea", "7 metrów pod Ziemią", "Yellowbox" oraz Paweł Gołdych.

"Architecture is a good idea" (76 tys. subskrypcji) to kanał o architekturze, urbanistyce, rozwoju miast i regionów. Autorzy opowiadają zarówno o historii sztuki, jak i nowoczesnych wieżowcach czy trendach w projektowaniu mieszkań i biur.

Kanał "7 metrów pod Ziemią" (417 tys. subskrypcji) to internetowy talk-show Rafała Gębury, który w rozmowach ze swoimi gośćmi porusza trudne tematy (gościł m.in. byłego księdza, dawcę nasienia, balsamistę zwłok, prostytutkę).

"Yellowbox" (326 tys. subskrypcji) - vlog, nagrywany w ruchu, opowiada o ludziach, kulturze i sporcie.

LifeTube i Gamellon zrzeszają obecnie ponad 620 twórców. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 103 miliony, a kanały generują średnio 800 mln wyświetleń miesięcznie.

(AMS, 12.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo