Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artur Roguski po odejściu z Edipresse chce stworzyć serwis dla mężczyzn

(fot. Pixabay.com)

Artur Roguski, social media manager w Edipresse Polska, po odejściu z tego wydawnictwa planuje uruchomienie serwisu internetowego dla mężczyzn. Prace nad nim mają się rozpocząć na przełomie września i października.

Roguski szuka partnerów i autorów do nowego serwisu. - Pomysł zrodził się już pewien czas temu, gdy poszukiwałem w internecie ciekawych treści dla mężczyzn. Nie znalazłem miejsca z ciekawymi, odważnymi treściami. Większości serwisów bliżej do stron premium, na których pokazywane są drogie gadżety, alkohole, zegarki czy garnitury szyte na miarę. Podobny trend panuje wśród prasy drukowanej dla mężczyzn – mówi Roguski.

I dodaje: - Widzę niszę w polskim internecie, jeśli chodzi o treści kierowane do zwykłego polskiego internauty, który zarabia średnią krajową. Chciałbym, aby serwis odpowiadał na najważniejsze zapytania Polaków, ale też szokował unikatowymi felietonami, pisanymi szczerze, od serca, bez upiększeń. Ma opowiadać o życiu w bloku z żoną i dzieckiem, a nie o pracy w korporacji i mieszkaniu w ekskluzywnej dzielnicy na 120 metrach kwadratowych.

Przypomnijmy, że Roguski we wrześniu odejdzie z Edipresse Polska. Pracował tam przez ponad pół roku.

Pracę z mediami społecznościowymi Artur Roguski rozpoczął w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Przez trzy lata pracował jako product manager w Grupie Onet-RAS Polska, gdzie odpowiadał za obecność dziennika "Fakt" i serwisu Fakt24.pl w mediach społecznościowych.

(GDYJ, 12.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.