Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Gwiazda dyrektorem strategii i mediów w TalentMedia

Łukasz Gwiazda awansował w TalentMedia (fot. materiały prasowe)

Łukasz Gwiazda, dotychczas head of strategy, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii i mediów w sieci partnerskiej TalentMedia.

W nowej roli  Gwiazda będzie zarządzał działem, który powstał w efekcie konsolidacji obszarów strategii, mediów i kreacji. Połączenie kluczowych struktur w jeden dział pozwolić ma na dostarczenie klientom skuteczniejszych kampanii w postaci kreacji TrueView czy akcji influencerskich, ale również zwiększyć ma efektywność prac przy optymalizacji działań pod kątem mediowym i kreatywnym. Gwiazda będzie odpowiedzialny za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem, strategiczną i operacyjną pracą całego działu i rozwojem jego struktur.

Łukasz Gwiazda pracuje w reklamie od 2010 roku. Pracował jako strateg w McCann/Momentum, w K2 Media jako strateg mediów, a następnie strateg w Isobar i BBDO. Na koncie ma współpracę z takimi markami jak m.in.: Skoda, Mastercard, Microsoft, AXA i PZU.

(AMS, 11.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Tuzinowski dyrektorem handlowym w biurze reklamy Time

Andrzej Tuzinowski ostatnio zarządzał Działem Wsparcia Sprzedaży Prasy, a także agencją 360 Content Team (fot. materiały prasowe)

Andrzej Tuzinowski awansował na stanowisko dyrektora handlowego w biurze reklamy prasy i internetu spółki Time SA (Grupa ZPR Media). Nadzoruje zespoły sprzedażowe, które pracują na rzecz magazynów i powiązanych z nimi serwisów internetowych.

Tuzinowskiemu podlegają segmenty Budowa i Wnętrza, Zdrowie i Parenting, Hobby, Informatory, a także działy Wsparcia Sprzedaży Prasy i Internetu oraz 360 Content Team.

Andrzej Tuzinowski ostatnio zarządzał Działem Wsparcia Sprzedaży Prasy, a także agencją 360 Content Team. Obecnie dyrektorem połączonego Działu Wsparcia Sprzedaży Prasy i Internetu jest Michał Marzysz. Kierowanie agencją 360 Content Team przejęły z kolei Aneta Magnuszewska i Monika Kowalska. Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, pełniąca obowiązki dyrektora operacyjnego ds. wydawnictw w Time SA, rozstała się z firmą.

Andrzej Tuzinowski związany jest z Grupą ZPR Media od 1999 roku. Zaczynał od pracy w Radiu ESKA Warszawa, w którym pełnił funkcję sekretarza redakcji a następnie szefa muzycznego. Był także dyrektorem programowym Radia Eska Kraków. W latach 2006–2016 był dyrektorem ds. Badań i Rozwoju w spółce Radio Eska SA. Od 2008 roku łączył te obowiązki z funkcją dyrektora Działu Projektów Specjalnych. W latach 2016-2017 związany był z Grupą Wirtualna Polska, w której pracował na stanowisku dyrektora ds. rozwoju produktów radiowych.

Biuro reklamy prasy i internetu Time SA odpowiada za sprzedaż reklam na rzecz:
magazynów (m.in.: "Murator", "Moje Mieszkanie", "M jak mieszkanie", "Dobre Wnętrze"), serwisów internetowych (m.in.: Murator.pl, Muratorplus.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl) oraz informatorów i katalogów.

(GDYJ, 11.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo