Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Materiały Polsat News na nośnikach Ströer Media w warszawskim metrze

Materiały składają się z 30-sekundowych spotów wideo (fot.materiały prasowe)

Firma reklamy zewnętrznej Ströer Media nawiązała współpracę z Telewizją Polsat na emitowanie informacji Polsat News na nośnikach reklamy w warszawskim metrze.

W tym tygodniu Polsat News rozpoczął emisję informacji na prawie 2 tys. ekranów LCD umieszczonych w wagonach pociągów warszawskiego metra. Wiadomości są przygotowywane przez redakcję Polsat News, która w tym celu powołała kilkuosobowy zespół. Materiały składają się z 30-sekundowych spotów wideo emitowanych w czterech blokach tematycznych: Polska, Świat, Sport i Pogoda (informacje aktualizowane są kilka razy w ciągu dnia). Ponadto podawane są informacje o kursach walut.

"Po raz pierwszy wiadomości w metrze nie będą statyczne, a przypominać będą te znane z telewizji" – zapewnia Marcin Gudowicz, wiceprezes Ströer Media.

Ströer Media obsługuje nośniki w warszawskim metrze po wygranym w 2017 roku przetargu (wcześniej zajmowała się tym należąca do Agory firma AMS).

Poza materiałami Polsat News na ekranach LCD umieszczonych w wagonach warszawskiego metra są wiadomości Polskiej Agencji Prasowej i National Geographic.

(IKO, 20.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Klip Męskie Granie ma ponad 23 mln wyświetleń na YouTube

"Męskie Granie Orkiestra 2018 – Początek (live)" został opublikowany 22 maja na kanale MęskieGranie i został już wyświetlony ponad 23 mln razy (screen YouTube/MeskieGranie)

Teledysk "Męskie Granie Orkiestra 2018 – Początek (live)" był pierwszy w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w czerwcu. Drugi raz z rzędu jest liderem rankingu.

"Męskie Granie Orkiestra 2018 – Początek (live)" jest sponsorowany przez markę Żywiec. Film został opublikowany 22 maja na kanale MęskieGranie i został już wyświetlony ponad 23 mln razy. Za kreację teledysku odpowiada Opus Film & Agencja 2012, a za zakup mediów do tej kampanii - Starcom. 

Na drugim miejscu była reklama marki kosmetycznej Maybelline - 56. odcinek programu poradnikowego z makijażami "Make up in the city", dostępnego na kanale Maybelline New York, w którym wystąpiła Paulina z kanału OMatkoiCórko!!!

Trzecie miejsce w zestawieniu zajął kolejny, 57. odcinek tego programu - z udziałem prowadzącej kanał Alex Mandostyle i jej partnera. Pokazano w nim makijaż na randkę. Dalej znalazł się spot z kampanii Zarządu Dróg Miejskich "10 metrów zachowaj (się)", zwracającej uwagę na wypadki drogowe z udziałem pieszych.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).

(IKO, 21.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo