Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

NBA na kolejny sezon zostaje w NC+

(fot.Pixabay.com)

Platforma NC+ przedłużyła prawa telewizyjne do rozgrywek zawodowej amerykańskiej ligi koszykówki NBA na sezon 2018/2019.

Nowa umowa gwarantuje platformie prawa do co najmniej 140 meczów NBA w sezonie 2018/2019. Z ponad 110 spotkań sezonu zasadniczego, przeszło 35 meczów będzie transmitowanych w godzinach polskiego prime time w soboty i niedziele. Mecze będzie można oglądać od października w kanałach sportowych NC+.

Umowa obejmuje także prawa do transmisji do 36 meczów fazy play-off, w tym wszystkich finałów konferencji oraz NBA Finals. Kanały platformy NC+ pokażą również NBA All-Star Game, który odbędzie się 17 lutego 2019 w hali Spectrum Center w Charlotte, trzy spotkania rozgrywane w ramach Martin Luther King Day oraz NBA London Game – 17 stycznia 2019 w O2 Arena w Londynie zmierzą się Washington Wizards i New York Knicks.

Canal+ pokazuje rozgrywki NBA od 2003 roku. 

(KOZ, 11.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sześć firm w drugim dialogu technicznym KRRiT dot. badania telewizji i radia

(fot. Pixabay.com)

Sześć firm weźmie udział w ogłoszonym przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji dialogu technicznym dotyczącym badania założycielskiego.

Są to: Ipsos, Centrum Badań Marketingowych Indicator, Kantar, biuro reklamy Polsat Media, PBS i Nielsen Audience Measurement.
KRRiT chce uzyskać informacje na temat badania założycielskiego i jego kontroli, zapoznać się z oferowanymi przez firmy badawcze rozwiązaniami. To drugi dialog techniczny poprzedzający rozpisanie przetargu na badanie oglądalności telewizji i słuchalności radia (również w internecie).
Pod koniec maja ekspert KRRiT Andrzej Olszewski podczas konferencji IAA Polska zapowiedział, że "projekt powinien zaistnieć w pierwszych gospodarstwach domowych, już w znaczącej skali, w perspektywie dwóch lat".

(KOZ, 12.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo