Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jan Mela w kampanii limitowanej serii Renault

Jan Mela (z prawej) występuje w lokalnej kreacji kampanii Renault (Screen: YouTube.com)

Renault rozpoczyna akcję promującą limitowaną serię samochodów Renault.

Koncepcja kampanii jest oparta na globalnej kreacji przygotowanej przez Publicis Conseil. Agencja Publicis przygotowała adaptację reklam prasowych oraz spotu telewizyjnego przeznaczonego do emisji w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Z kolei agencja Publicis DWL opracowała adaptację części materiałów przeznaczonych do publikacji w internecie.

W kampanii pojawią się także zaprojektowane lokalnie kreacje z udziałem Jana Meli, niepełnosprawnego podróżnika i zdobywcy biegunów – są emitowane w serwisach internetowych, w tym w portalach społecznościowych. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.

(AMS, 15.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.