Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Dochnal ma przeprosić Dorotę Kanię w najdroższych czasach reklamowych

Sąd uznał, że doszło do naruszenia dóbr osobistych Doroty Kani (Screen: YouTube.com)

Lobbysta Marek Dochnal ma opublikować w telewizji przeprosiny za wypowiedź na temat dziennikarki Doroty Kani – orzekł Sąd Okręgowy Warszawa-Praga.

Sprawa dotyczy wypowiedzi Dochnala z 2008 roku, który w programie "Teraz my!" w TVN powiedział, że Kania (wówczas dziennikarka tygodnika "Wprost", obecnie redaktor naczelna Telewizji Republika) składała jego rodzinie propozycje pomocy w sprawach karnych w zamian za korzyści finansowe. Kani zarzucono płatną protekcję, ale w 2016 roku została uniewinniona.

W czwartek Sąd Okręgowy Warszawa-Praga uznał, że doszło do naruszenia dóbr osobistych dziennikarki i nakazał Dochnalowi przeprosić Kanię w telewizji. Przeprosiny mają być wyemitowane bezpośrednio przed "Faktami" w TVN, "Wiadomościami" w TVP 1, "Panoramą" w TVP 2 , "Serwisem Info" w TVP Info, "Wydarzeniami" w Polsacie, "Informacjami dnia" w Telewizji Trwam i przed programem "Dzisiaj" w Telewizji Republika.

W 2012 roku Dochnal został skazany na 3,5 roku więzienia i 450 tys. zł grzywny za wręczanie łapówek b. posłowi SLD Andrzejowi Pęczakowi. W 2015 roku karę obniżono do trzech lat.

(IKO, PAP, 15.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora w sierpniu chce uruchomić pierwsze lokale pod marką Papa Diego

Za wystrój restauracji odpowiedzialna jest pracownia architektoniczna KDesign (screen z Agora.pl)

Foodio Concepts, spółka z należącej do Agory grupy Helios, uruchamia sieć lokali gastronomicznych pod marką Papa Diego. Pierwsze restauracje, w których będą serwowane dania fast casual kuchni meksykańskiej, mają zostać otwarte w centrach handlowych w sierpniu.

Stanowisko korporacyjnego szefa kuchni sieci Papa Diego objął Rafał Sanetas, menedżer i szef kuchni, który pracował m.in. w Hard Rock Cafe. Za wystrój lokali odpowiedzialna jest warszawska pracownia architektoniczna KDesign. Koncept marki został opracowany wraz z agencją brandingową Mamastudio. W wynajmie powierzchni pod lokale doradza agencja Colliers International.

Foodio Concepts to firma założona przez Helios z Grupy Agora, operatora sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, menedżerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Spółka zamierza uruchomić 45 restauracji z szybkim jedzeniem w cztery lata.
Planowana inwestycja w nową działalność to około 10 mln zł.

(GDYJ, 15.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo