Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Havas zaprezentowała polskojęzycznego asystenta głosowego - Havas Voice

Dominik Komar, head of 18 Havas, zaprezentował Havas Voice (fot. Iga Kołacz)

Podczas 11. edycji konferencji zorganizowanej przez Havas Media Group skoncentrowano się na zmianach w komunikacji związanych z globalną transformacją digitalową. Havas zaprezentowała nowe narzędzie - Havas Voice.

Tegoroczna konferencja odbyła się 23 maja w Warszawie pod hasłem "Are you ready to change?". W jednym z trzech paneli tematycznych Dominik Komar (head of 18 Havas Warsaw) rozmawiał z Adrianem Kielichem (business development manager w Google), Jackiem Balickim (wiceprezes platformy NC+) i Igorem Sawczukiem (prezes Wandlee) na temat technologii voice search - czyli jak wykorzystać w biznesie funkcje wyszukiwania informacji na podstawie rozpoznawania mowy.

Dominik Komar zwrócił uwagę, że chociaż firmy konsumują coraz więcej danych do analiz, komunikacja pomiędzy klientem a agencją wydłuża się. Jako przykład wskazał czas potrzebny m.in. do odpisania na e-mail z pytaniem. By usprawnić proces komunikacji, Havas Media Group przy współpracy z Wandlee stworzyła asystenta głosowego Havas Voice - po raz pierwszy zaprezentowano to narzędzie na środowej konferencji. Jest to program gromadzący dane dotyczące firmy, która go używa. Użytkownicy Havas Voice mogą zadawać pytania (głosowo) dotyczące firmy i automatycznie uzyskają odpowiedź. Pytania mogą dotyczyć statystyk odwiedzin strony internetowej, danych z profili społecznościowych, raportów z kampanii reklamowych czy danych o sprzedaży.

Dominik Komar, prezentując narzędzie, podkreślił, że jest to pierwszy biznesowy asystent głosowy posługujący się językiem polskim. Havas prowadzi już rozmowy z pierwszymi klientami na temat możliwości zastosowanie Havas Voice.

O tym jak technologia voice search zmienia podejście do wyszukiwania informacji, mówił podczas konferencji Frederic Josue, global executive advisor Havas Media Group, director of 18Havas.io. Z kolei Sagi Chemetz, founder and CEO Havas Blink, wskazywał możliwości wykorzystywania treści w mediach społecznościowych. Alicja Cybulska, intelligence director Havas Media Group Poland, powołując się na badanie Meaningful Brands 2017, pokazała, jak bardzo w ostatnich latach zmieniły się wartości konsumentów.

W wydarzeniu wzięli udział także m.in. Manuel Hubault, VP brand partnerships Universal Music Group i Anna Jakubowski, była dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services, a obecnie lider, trener i mentor.

(IKO, 24.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.