Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

150 mln użytkowników i pierwsze reklamy w Facebook Stories

(fot. Pixabay.com)

Po 14 miesiącach od uruchomienia Facebook Stories usługa ta ma 150 mln użytkowników dziennie. Dlatego też Facebook wprowadził do usługi reklamy - na razie w USA, Meksyku i Brazylii.

Reklamy w Facebook Stories mają trwać od 5 do 15 sekund. Użytkownicy będą mogli pominąć ich wyświetlanie. Facebook obiecuje reklamodawcom możliwość automatycznego dostosowania do tego formatu reklam wyświetlanych dotychczas w  aktualnościach (news feed), a także wykorzystania reklam z Instagram Stories.
Z zapoczątkowanego przez Snapchata formatu Stories (krótkich wiadomości wideo automatycznie usuwanych po 48 godzinach od zamieszczenia) korzystają już też główne platformy, należące do Facebooka - oprócz 150 mln użytkowników Facebook Stories z podobnego rozwiązania korzysta codziennie 300 mln użytkowników Instagrama, 450 mln użytkowników WhatsAppa i 70 mln użytkowników Messengera. Tymczasem z konkurencyjnego Snapchata codziennie korzysta 191 mln użytkowników.
Usługa Facebook Stories osiągnęła 150 mln użytkowników dziennie po 14 miesiącach od wprowadzenia tej funkcjonalności - Instagram Stories podobną popularność uzyskał już po pięciu miesiącach. Facebook uważa ten format za przyszłość komunikacji w mediach społecznościowych. Podczas dorocznej konferencji F8 Chris Cox, chief product officer Facebooka, powiedział, że według przewidywań firmy jeszcze w 2019 roku Stories staną się najpopularniejszym sposobem dzielenia się aktualnościami na platformie.
Poza reklamami Facebook testuje też inne nowe rozwiązania związane ze Stories i aktualnościami. Użytkownicy serwisu w Indiach uzyskali dostęp do nowej funkcjonalności pozwalającej na archiwizowanie zamieszczonych materiałow po tym, jak inni użytkownicy przestaną je widzieć.

(MK, 18.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.