Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP ma zgodę na uruchomienie kanału TVP 4K

TVP 4K ma ruszyć przed mistrzostwami świata w piłce nożnej (fot. pixabay.com)

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na uruchomienie przez Telewizję Polską kanału TVP 4K.

W czwartek 17 maja regulator zdecydował o przyznaniu nadawcy koncesji na nową stację. TVP 4K ma ruszyć przed rozpoczynającymi się 14 czerwca mistrzostwami świata w piłce nożnej.

W technologii 4K nowy kanał telewizji publicznej pokaże 52 z 64 spotkań rosyjskiego mundialu.

(KOZ, 18.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN w paśmie show "Agent - gwiazdy" był liderem w grupie komercyjnej

"Agent - gwiazdy" wiosną stracił widzów, ale TVN był liderem w grupie komercyjnej (fot. TVN)

Trzecią edycję reality show "Agent - gwiazdy" w wiosennej ramówce TVN śledziło średnio 1,19 mln widzów - o 407,1 tys. mniej niż drugą, emitowaną wiosną 2017 roku.

"Agent – gwiazdy" to nowa wersja nadawanego przed kilkunastu laty programu "Agent". Emitowany we wtorki o 21.30 od 21 lutego do 16 maja reality show dał TVN średnio 8,9 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W tym czasie TVP 2 miała 15,1 proc., TVP 1 - 11,16 proc., Polsat - 7,07 proc. W grupie komercyjnej TVN był liderem z udziałem na poziomie 14,43 proc. (TVP 2 - 11,54 proc., TVP 1 - 10,77 proc., Polsat - 9,57 proc.).

TVN z reklam wokół trzeciej edycji "Agent - gwiazdy" mógł uzyskać 20,3 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Drugą edycję programu wiosną 2017 roku oglądało w TVN średnio 1,59 mln widzów.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 18.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo