Temat: Grand Press Photo

Dział: PRASA

Dodano: Maj 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przewodniczący jury: zwycięskie zdjęcie przypomina obraz Delacroix

Jury GPP 2018 (fot. Adam Kozak / ”Press”)

Przewodniczący jury Grand Press Photo 2018 Stefano De Luigi o Zdjęciu Roku, które wykonał Adam Lach (Napo Images).

- Tegoroczny wybór jurorów było jednogłośny - mówi Stefano De Luigi, fotoreporter agencji VII, wielokrotny laureat World Press Photo.

- Zdecydowaliśmy się na to zdjęcie ze względu na jego bardzo silny ładunek symboliczny i niemal idealną kompozycję - opowiada Stefano De Luigi. - Przekaz i symbolika zdjęcia były bardzo mocne i uniwersalne, łatwe do uchwycenia dla każdego. Zwycięskie zdjęcie przypominało nam słynny obraz francuskiego malarza Eugène'a Delacroix "Wolność wiodąca lud na barykady" - dodaje.

Adam Lach wygrał Grand Press Photo 2018

Zwycięskie zdjęcie przedstawia uczestników protestów zorganizowanych przeciwko reformom polskiego sądownictwa. Powstało 24 lipca 2017 roku w trakcie demonstracji, tzw. łańcucha światła.

W jury, oprócz Stefano De Luigi, zasiadali też: Beata Łyżwa-Sokół („Gazeta Wyborcza”), Arkadiusz Gola („Dziennik Zachodni), Peer Grimm (Deutsche Presse-Agentur), Andrej Reiser, Andrzej Zygmuntowicz.

(17.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: Grand Press Photo

Dział: PRASA

Dodano: Maj 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fotorelacja z gali Grand Press Photo 2018

(fot. Wojciech Artyniew)

Za nami gala Grand Press Photo 2018. Zdjęcie Roku wykonał Adam Lach (Napo Images).

Zwycięskie zdjęcie przedstawia uczestników protestów zorganizowanych przeciwko reformom polskiego sądownictwa. Powstało 24 lipca 2017 roku w trakcie demonstracji, tzw. łańcucha światła.

Zobacz naszą fotorelację z gali.

(17.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo