Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Saturn i MediaMarkt pod wspólnym szyldem

Sieć MediaMarkt obejmuje 63 placówki handlowe (fot. materiały prasowe)

Saturn Polska poinformował o planach połączenia swoich sieci handlowych MediaMarkt i Saturn pod wspólnym szyldem MediaMarkt. 

Firma nie ujawnia kto zajmie się obsługą nowej marki. Dotychczas za obsługę kreatywno-strategicznej MediaMarkt odpowiadała agencja Heart & Brain. W kampanii jej autorstwa role odgrywają bohaterowie komiksu "Tytus, Romek i A'Tomek". 

Z kolei za ostatnią kampanię "Technologia tak ma!" marki Saturn odpowiadała agencja K2 . W kampanię wizerunkową marka zaangażowała dziennikarza Wojciecha Manna oraz aktora Marcela Borowca. Za działania PR odpowiada agencja TBWA PR.

Obecnie w Polsce funkcjonują 22 sklepy Saturn oraz platforma on-line saturn.pl. Sieć MediaMarkt obejmuje 63 placówki handlowe i sklep internetowy mediamarkt.pl. Proces łączenia sieci potrwa do końca września 2018 roku. 

Więcej w "Presserwisie"

(JOK, 17.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.