Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Saturn i MediaMarkt pod wspólnym szyldem

Sieć MediaMarkt obejmuje 63 placówki handlowe (fot. materiały prasowe)

Saturn Polska poinformował o planach połączenia swoich sieci handlowych MediaMarkt i Saturn pod wspólnym szyldem MediaMarkt. 

Firma nie ujawnia kto zajmie się obsługą nowej marki. Dotychczas za obsługę kreatywno-strategicznej MediaMarkt odpowiadała agencja Heart & Brain. W kampanii jej autorstwa role odgrywają bohaterowie komiksu "Tytus, Romek i A'Tomek". 

Z kolei za ostatnią kampanię "Technologia tak ma!" marki Saturn odpowiadała agencja K2 . W kampanię wizerunkową marka zaangażowała dziennikarza Wojciecha Manna oraz aktora Marcela Borowca. Za działania PR odpowiada agencja TBWA PR.

Obecnie w Polsce funkcjonują 22 sklepy Saturn oraz platforma on-line saturn.pl. Sieć MediaMarkt obejmuje 63 placówki handlowe i sklep internetowy mediamarkt.pl. Proces łączenia sieci potrwa do końca września 2018 roku. 

Więcej w "Presserwisie"

(JOK, 17.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Głombicki założył agencję Whisky Media, ale nie ujawnia z kim

Łukasz Głombicki jest współwłaścicielem Whisky Media (fot. materiały prasowe)

Łukasz Głombicki, dotychczasowy head of communications LifeTube, odszedł z tej sieci partnerskiej i założył agencję Whisky Media.

Głombicki jest prezesem i współwłaścicielem spółki, której większościowym udziałowcem został inwestor spoza branży mediowej. Whisky Media nie podaje, kto nim jest.

Agencja Whisky Media zajmuje się działaniami digital (tworzenie i optymalizacja stron internetowych, media społecznościowe i komunikacja), tworzeniem treści i wideo. Obecnie w firmie pracuje sześć osób, a w najbliższych miesiącach ma ich być około 15. Z Whisky Media współpracuje duet kreatywny Patryk Bryliński i Maciej Kaczyński, m.in. twórcy profilu Facecje na Facebooku, autorzy bloga Zmemłani.

W LifeTube obowiązki head of communications pełni chwilowo Kamil Bolek, dyrektor marketingu tej sieci. LifeTube nie szuka nowego szefa komunikacji, lecz specjalisty od PR.

(IKO, 18.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo