Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Santander Bank Polska zastąpi markę Bank Zachodni WBK we wrześniu br.

Za kampanię rebrandingową odpowiada agencja Red8 (fot. Santander Consumer Bank)

Akcjonariusze Banku Zachodniego WBK SA przyjęli w środę 16 maja br. uchwałę w sprawie zmiany nazwy na Santander Bank Polska SA.

Oczekiwaną od kilku lat zmianę marki Bank Zachodni WBK na Santander Bank Polska zaplanowano na wrzesień 2018 roku. Do nowej nazwy zostanie dopasowana identyfikacja wizualna. Zmiana obejmie także spółki z grupy kapitałowej BZ WBK, mające w nazwie skrót "BZ WBK". Towarzyszyć jej będzie ogólnopolska kampania informacyjna i wizerunkowa w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Za kampanię rebrandingową odpowiada agencja Red8, pracująca dla tego klienta od 2013 roku.

BZ WBK powstał z połączenia Banku Zachodniego i Wielkopolskiego Banku Kredytowego. W 2010 roku inwestorem została w nim hiszpańska grupa Santander. Od jesieni 2013 roku bank zaczął też używać w komunikacji barw i nazwy korporacyjnej grupy Santander.

(IKO, 17.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.