Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słabe wyniki „Hipnozy”, nie ma decyzji o kontynuacji

"Hipnoza" była emitowana od 3 marca 2018 roku (fot. TVN).

Średnio niewiele ponad 1 mln widzów oglądało w TVN osiem odcinków programu „Hipnoza” prowadzonego przez Filipa Chajzera. Stacja nie podjęła jeszcze decyzji co do ewentualnego zarzucenia lub wznowienia programu.

TVN w czasie emisji programu (w soboty o 20, od 3 marca do 28 kwietnia 2018 roku) po ośmiu odcinkach notuje średnio 7,1 proc. udziału w rynku – najmniej spośród telewizji z tzw. wielkiej czwórki. Udział TVP 1 w tym paśmie wynosi 13,59 proc., TVP 2 – 11,42 proc., a Polsatu – 8,65 proc.

W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVN z udziałem 9,57 proc. jest za Polsatem (12,82 proc) i TVP 2 (10,51 proc.), jedynie przed TVP 1 (7,36 proc.). Pierwszy odcinek „Hipnozy” przyciągnął do TVN średnio 1,6 mln widzów, drugi – 1,4 mln, a trzeci – 1,21 mln (dane: Nielsen Audience Measurement). 

- Trend nie był dla nas zbyt korzystny, jednak na razie zajmujemy się domykaniem ramówki na jesień, do której w ogóle nie rozważaliśmy „Hipnozy”. Wszelkie decyzje w wypadku tego programu będą dotyczyły wiosny 2019 roku. O jego ewentualnej kontynuacji będziemy rozmawiać dopiero w swoim czasie – komentuje dla „Presserwisu” wicedyrektor TVN Bogdan Czaja.

(MK, 02.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.