Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama Play z Kamilem Bednarkiem najpopularniejsza na YouTube w marcu

Kamil Bednarek w reklamie Play (screen YouTube/Play)

Reklama Play z piosenkarzem Kamilem Bednarkiem była liderem w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w marcu 2018 roku.

W reklamie Kamil Bednarek śpiewa i jednocześnie promuje ofertę Play na kartę z dostępem do internetu, serwisów Showmax i Tidal. Film został opublikowany 16 lutego na kanale Play i został już wyświetlony 473 tys. razy.

Drugie miejsce w zestawieniu zajmuje reklama opublikowana na kanale Studio Tymbark: "Zuzia, Jaś i SKKF: przyjaźń na zawsze?". Na trzecim miejscu jest reklama opublikowana na kanale Kuchnia Lidla z udziałem Kingi Paruzel, która tym razem zaprezentowała przepis na sos tatarski w wersji wegańskiej.

Dalej był kolejny odcinek Studia Tymbark. Do Zuzi, Jasia i SKKF dołączyły youtuberki Julia Kostera i Katka Vlog. Na piątym miejscu jest reklama Lidla. Tym razem w Kuchni Lidla Karol Okrasa pokazał przepis na żurek chrzanowy.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).

 

(IKO, 16.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.