Reklama Play z Kamilem Bednarkiem najpopularniejsza na YouTube w marcu
Kamil Bednarek w reklamie Play (screen YouTube/Play)
Reklama Play z piosenkarzem Kamilem Bednarkiem była liderem w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w marcu 2018 roku.
W reklamie Kamil Bednarek śpiewa i jednocześnie promuje ofertę Play na kartę z dostępem do internetu, serwisów Showmax i Tidal. Film został opublikowany 16 lutego na kanale Play i został już wyświetlony 473 tys. razy.
Drugie miejsce w zestawieniu zajmuje reklama opublikowana na kanale Studio Tymbark: "Zuzia, Jaś i SKKF: przyjaźń na zawsze?". Na trzecim miejscu jest reklama opublikowana na kanale Kuchnia Lidla z udziałem Kingi Paruzel, która tym razem zaprezentowała przepis na sos tatarski w wersji wegańskiej.
Dalej był kolejny odcinek Studia Tymbark. Do Zuzi, Jasia i SKKF dołączyły youtuberki Julia Kostera i Katka Vlog. Na piątym miejscu jest reklama Lidla. Tym razem w Kuchni Lidla Karol Okrasa pokazał przepis na żurek chrzanowy.
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).
(IKO, 16.04.2018)