Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama Play z Kamilem Bednarkiem najpopularniejsza na YouTube w marcu

Kamil Bednarek w reklamie Play (screen YouTube/Play)

Reklama Play z piosenkarzem Kamilem Bednarkiem była liderem w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w marcu 2018 roku.

W reklamie Kamil Bednarek śpiewa i jednocześnie promuje ofertę Play na kartę z dostępem do internetu, serwisów Showmax i Tidal. Film został opublikowany 16 lutego na kanale Play i został już wyświetlony 473 tys. razy.

Drugie miejsce w zestawieniu zajmuje reklama opublikowana na kanale Studio Tymbark: "Zuzia, Jaś i SKKF: przyjaźń na zawsze?". Na trzecim miejscu jest reklama opublikowana na kanale Kuchnia Lidla z udziałem Kingi Paruzel, która tym razem zaprezentowała przepis na sos tatarski w wersji wegańskiej.

Dalej był kolejny odcinek Studia Tymbark. Do Zuzi, Jasia i SKKF dołączyły youtuberki Julia Kostera i Katka Vlog. Na piątym miejscu jest reklama Lidla. Tym razem w Kuchni Lidla Karol Okrasa pokazał przepis na żurek chrzanowy.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).

 

(IKO, 16.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prezes WPP Martin Sorrell zrezygnował ze stanowiska

Martin Sorrell (fot. Sebastian Derungs, World Economic Forum/ Wikimedia Commons)

Martin Sorrell, długoletni prezes WPP, największego na świecie holdingu reklamowego, zrezygnował z zajmowanego stanowiska.

Przyczyną rezygnacji jest rozpoczęte kilkanaście dni temu wewnętrzne postępowanie dotyczące przypadków "niewłaściwego zachowania" Sorrella.


“Uznałem, że zawirowanie, którego obecnie doświadczamy, powoduje zbyt dużą i niepotrzebną presję na nasz biznes” - napisał Sorrell w piśmie skierowanym do pracowników. 

Sorrell wyjaśnił, że ustępuje w trosce o pracowników, klientów i udziałowców WPP.

4 kwietnia brytyjski holding poinformował, że zatrudniony został niezależny prawnik, który przeprowadzi procedurę wyjaśniającą, związaną z oskarżeniami kierowanymi pod adresem Sorrella. Ten ostatni stanowczo zaprzeczył oskarżeniom. Wyniki postępowania mają zostać ogłoszone w tym tygodniu.

Roberto Quarta, szef rady dyrektorów WPP, tymczasowo przejmie obowiązki prezesa firmy, do czasu wyłonienia następcy Sorrella.

W 1985 roku Sorrell kupił firmę Wire and Plastic Products (WPP) specjalizującą się w produkcji drucianych koszy. W kolejnych latach, stojąc na czele firmy, przekształcił ją w czołowy holding reklamowy na świecie. WPP zatrudnia ponad 200 tys. osób w około 3 tys. oddziałów zlokalizowanych w 112 krajach. Należą do niej m.in. GroupM, J. Walter Thompson, Ogilvy, Young & Rubicam i Grey.

(LL, 16.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo