Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia ”Hipnozy” maleje, TVN przegrywa z konkurencją w grupie ogólnej

"Hipnoza" jest nadawana w TVN od 3 marca br. (fot. TVN)

Średnio 1,4 mln widzów ogląda w TVN nowy program ”Hipnoza”, prowadzony przez Filipa Chajzera.

Stacja w czasie emisji programu (w soboty o 20, od 3 marca) po jego trzech odcinkach notuje średnio 9,11 proc. udziału w rynku – najmniej spośród telewizji z tzw. wielkiej czwórki. Udział TVP 1 w tym paśmie wynosi 13,4 proc., TVP 2 – 11,01 proc., a Polsatu – 9,25 proc.

W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVN z udziałem 12,16 proc. jest za Polsatem (14,18 proc.), ale przed TVP 2 (9,02 proc.) i TVP 1 (7,46 proc.).
Pierwszy odcinek ”Hipnozy” przyciągnął do TVN średnio 1,6 mln widzów, drugi – 1,4 mln, a trzeci – 1,21 mln.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 20.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN w paśmie ”Iron Majdan” liderem rynku

TVN nowym programem z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana wygrywa z konkurencją (fot. TVN)

Średnio 974,6 tys. widzów ogląda w TVN reality show ”Iron Majdan” z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana.

Pokazując nowy program (w poniedziałki o 22.30, od 5 marca), TVN ma 11,32 proc. udziału w rynku – najwięcej spośród telewizji z tzw. wielkiej czwórki. Udział TVP 2 w tym czasie wynosi 8,5 proc., Polsatu – 7,04 proc., a TVP 1 – 2,5 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) udział TVN jest wyższy i wynosi 18,03 proc.
W programie "Iron Majdan" Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan są w podróży dookoła świata. Odwiedzają dziesięć miejsc, a cel pobytu i zadania w nim do wykonania poznają w ostatniej chwili.
TVN przed reality show ”Iron Majdan” emituje piąty sezon serialu ”Druga szansa”, który śledzi średnio 1,67 mln widzów (12,55 proc. udziału w rynku; 15,05 proc. w grupie komercyjnej).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 21.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo