Dział: PRASA

Dodano: Marzec 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca dwumiesięcznika "Fashion Magazine" kupił serwis modowy Fashionpost.pl

Serwis Fashionpost.pl istnieje od 2015 roku (screen Fashionpost.pl)

Wydawnictwo Fashion Group kupiło serwis Fashionpost.pl. Założyły go w 2015 roku Maryna Tomaszewska, była dyrektor kreatywna magazynów lifestylowych, m.in. "MaleMena", i Justyna Duszyńska, była dyrektor sprzedaży w Onecie.

Fashionpost.pl to serwis o modzie, designie, kulturze, wellness i urodzie. Według danych, które podają twórczynie serwisu, ma on 180 tys. unikalnych użytkowników i 900 tys. odsłon miesięcznie. - Tworzyłyśmy serwis z myślą o jego sprzedaży. W ciągu trzech lat czas zrealizowaliśmy 230 projektów i kampanii dla największych marek modowych i urodowych, takich jak Chanel, H&M, Ecco, Sephora, Nike, Solar – mówi Justyna Duszyńska, ale nie podaje, za ile serwis został sprzedany.

Po transakcji redaktor naczelną Fashionpost.pl została Marzena Singh, która od 2015 roku jest redaktor naczelną "Fashion Magazine". Redaktor prowadzącą jest natomiast Katarzyna Błażuk, która wcześniej związana była m.in. z "Elle", "Show", "InStyle", a ostatnio pracowała jako dziennikarka Fashionpost.pl.

- Obecnie stały zespół redakcji dwumiesięcznika i serwisu tworzy szesnaście osób, w tym trójka dziennikarzy i art director, związani dotychczas z serwisem Fashionpost.pl – mówi Izabela Szostak-Smith, marketing manager Fashion Group.

Zbigniew Kokot, szef działu reklamy w Fashion Group, informuje, że prace nad szczegółowym cennikiem reklam do serwisu i magazynu potrwają do końca marca.

(JOK, 13.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Apple kupił Texture – platformę dla magazynów działającą w modelu Netflixa

(fot.pixabay.com)

Apple stawia pierwsze kroki w sektorze magazynowym dzięki przejęciu Texture - cyfrowej platformy oferującej użytkownikom nieograniczony dostęp do ulubionych tytułów w cenie 9,99 dol. miesięcznie.

Press

Usługa będąca swoistym Netflixem dla prasy zawiera ponad 200 największych amerykańskich magazynów (pochodzących m.in. od takich wydawców jak Condé Nast, Hearst, Meredith i News Corp), które mogą być czytane od początku do końca w zamkniętej formie, bądź poprzez sekcję artykułów rekomendowanych przez pracowników Texture.

Cytowany przez serwis Recode Eddy Cue, wiceprezes Apple, powiedział: „Dbamy o jakość dziennikarstwa pochodzącego z zaufanych źródeł i pomagamy czasopismom tworzyć pięknie zaprojektowane i angażujące artykuły dla użytkowników”.
Nie ma informacji na temat ceny zapłaconej przez Apple za zakup Texture, ale firmy, które zainwestowały 50 mln dol. we właściciela Texture, Next Issue Media, mają odzyskać swój wkład.

Platforma Texture powstała w 2010 r. we współpracy takich wydawców jak m.in. Condé Nast, Hearst, Meredith, Rogers Media i KKR. Dwa lata temu Texture został wybrany przez App Store w gronie najlepszych aplikacji roku. Nie wiadomo, jaki los czeka aplikację Texture na innych platformach niż iOS.

(MM, 13.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo