Dział: PRASA

Dodano: Marzec 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca dwumiesięcznika "Fashion Magazine" kupił serwis modowy Fashionpost.pl

Serwis Fashionpost.pl istnieje od 2015 roku (screen Fashionpost.pl)

Wydawnictwo Fashion Group kupiło serwis Fashionpost.pl. Założyły go w 2015 roku Maryna Tomaszewska, była dyrektor kreatywna magazynów lifestylowych, m.in. "MaleMena", i Justyna Duszyńska, była dyrektor sprzedaży w Onecie.

Fashionpost.pl to serwis o modzie, designie, kulturze, wellness i urodzie. Według danych, które podają twórczynie serwisu, ma on 180 tys. unikalnych użytkowników i 900 tys. odsłon miesięcznie. - Tworzyłyśmy serwis z myślą o jego sprzedaży. W ciągu trzech lat czas zrealizowaliśmy 230 projektów i kampanii dla największych marek modowych i urodowych, takich jak Chanel, H&M, Ecco, Sephora, Nike, Solar – mówi Justyna Duszyńska, ale nie podaje, za ile serwis został sprzedany.

Po transakcji redaktor naczelną Fashionpost.pl została Marzena Singh, która od 2015 roku jest redaktor naczelną "Fashion Magazine". Redaktor prowadzącą jest natomiast Katarzyna Błażuk, która wcześniej związana była m.in. z "Elle", "Show", "InStyle", a ostatnio pracowała jako dziennikarka Fashionpost.pl.

- Obecnie stały zespół redakcji dwumiesięcznika i serwisu tworzy szesnaście osób, w tym trójka dziennikarzy i art director, związani dotychczas z serwisem Fashionpost.pl – mówi Izabela Szostak-Smith, marketing manager Fashion Group.

Zbigniew Kokot, szef działu reklamy w Fashion Group, informuje, że prace nad szczegółowym cennikiem reklam do serwisu i magazynu potrwają do końca marca.

(JOK, 13.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.