Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Deloitte Digital nawiązuje współpracę partnerską z FCB Bridge2Fun

Od lewej: Olgierd Cygan i Rafał Baran podpisali umowę o współpracy (fot. materiały prasowe)

Firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun wczoraj (12 lutego br.) podpisały umowę partnerską dotyczącą wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów digital oraz ATL. O planach takiej współpracy informowaliśmy w "Presserwisie" pod koniec ub.r.

Deloitte Digital oraz FCB Bridge2Fun w ramach podpisanej ramowej umowy partnerskiej będą wspierać się wzajemnie w realizacji projektów z obszarów digital oraz ATL. Oznacza to komplementarne podejście do projektów, oferty przetargowej, a także przyszłych realizacji. - To porozumienie o współpracy, które zakłada, że w przypadku procesów przetargowych FCB Bridge2Fun będzie brać na siebie stronę komunikacyjną, bo doradztwo biznesowe, w jakim się Deloitte specjalizuje, kończy się na komunikacji - wyjaśnia Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun. - Wtedy wchodzimy my. W FCB Bridge2Fun specjalizujemy się w strategii i realizowaniu dużych projektów, kiedyś nazywanych ATL-owymi. Ja bym to nazwał dziś tworzeniem kontentu wideo, który kształtuje marki i ich główną linię komunikacji. Deloitte Digital przesuwa się w stronę czystego digitalu i wsparcia e-commerce - dodaje.

Zdaniem Barana obydwie strony zapewniają sobie w ten sposób zaplecze wyspecjalizowanych zespołów z kompetencjami marketingowymi w obszarach, w których mają doświadczenie.

Baran podkreśla, że współpraca FCB Bridge2Fun i Deloitte Digital nie ma charakteru strukturalnego, ma ona natomiast charakter komplementarny. - Są więc szanse na ścisłą współpracę, ale na pewno nie oznacza to jakiegokolwiek połączenia kapitałowego - dodaje.

Dopełnienie portfolio usług o umiejętności kreatywne ATL w przypadku Deloitte Digital ma być uzupełnieniem rozwijanej oferty digital marketingu oraz wdrożeń technologicznych.

- Szukamy najbardziej wartościowego miksu po to, aby dostarczać kompetencji, na które jest aktualnie największe zapotrzebowanie – podsumowuje Olgierd Cygan, partner, CE Deloitte Digital CE leader. – Deloitte Digital CE planuje dalszą budowę zintegrowanej oferty oraz inwestycje w nowe przedsięwzięcia biznesowe, łączące strategię i technologię z biznesem, centralizując oraz rozwijając poszczególne funkcje.

Do FCB Bridge2Fun trafiły już pierwsze projekty od klientów dotychczas obsługiwanych przez Deloitte Digital w zakresie ATL - pierwszym jest Black Red White. - Rozmowy z kolejnymi klientami trwają – dodaje Rafał Baran. - Nasze porozumienie to tylko wstęp do tych rozmów, oczywiście, wszystko zależy od klientów, którzy na takie przeniesienie muszą się zgodzić. BRW jest pierwszym klientem, ale liczymy na następnych - podkreśla.

FCB Bridge2Fun to hybrydowa agencja reklamowa wchodzącą w skład grupy 4Fun Media, jej największymi klientami są  T-Mobile, Showmax, Lotos, Onet oraz Nivea.

Deloitte Digital to globalna firma interaktywno-konsultingowa należąca do Deloitte. Jej klientami są m.in. Mazda Polska, AmRest, Pepsi, Polkomtel, BZ WBK, Axa, Netia. W zakresie full service (ATL) Deloitte Digital obsługuje obecnie m.in. Van Pur (Łomża), Getin Bank.

(AMS, 13.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.