Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Deloitte Digital nawiązuje współpracę partnerską z FCB Bridge2Fun

Od lewej: Olgierd Cygan i Rafał Baran podpisali umowę o współpracy (fot. materiały prasowe)

Firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun wczoraj (12 lutego br.) podpisały umowę partnerską dotyczącą wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów digital oraz ATL. O planach takiej współpracy informowaliśmy w "Presserwisie" pod koniec ub.r.

Deloitte Digital oraz FCB Bridge2Fun w ramach podpisanej ramowej umowy partnerskiej będą wspierać się wzajemnie w realizacji projektów z obszarów digital oraz ATL. Oznacza to komplementarne podejście do projektów, oferty przetargowej, a także przyszłych realizacji. - To porozumienie o współpracy, które zakłada, że w przypadku procesów przetargowych FCB Bridge2Fun będzie brać na siebie stronę komunikacyjną, bo doradztwo biznesowe, w jakim się Deloitte specjalizuje, kończy się na komunikacji - wyjaśnia Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun. - Wtedy wchodzimy my. W FCB Bridge2Fun specjalizujemy się w strategii i realizowaniu dużych projektów, kiedyś nazywanych ATL-owymi. Ja bym to nazwał dziś tworzeniem kontentu wideo, który kształtuje marki i ich główną linię komunikacji. Deloitte Digital przesuwa się w stronę czystego digitalu i wsparcia e-commerce - dodaje.

Zdaniem Barana obydwie strony zapewniają sobie w ten sposób zaplecze wyspecjalizowanych zespołów z kompetencjami marketingowymi w obszarach, w których mają doświadczenie.

Baran podkreśla, że współpraca FCB Bridge2Fun i Deloitte Digital nie ma charakteru strukturalnego, ma ona natomiast charakter komplementarny. - Są więc szanse na ścisłą współpracę, ale na pewno nie oznacza to jakiegokolwiek połączenia kapitałowego - dodaje.

Dopełnienie portfolio usług o umiejętności kreatywne ATL w przypadku Deloitte Digital ma być uzupełnieniem rozwijanej oferty digital marketingu oraz wdrożeń technologicznych.

- Szukamy najbardziej wartościowego miksu po to, aby dostarczać kompetencji, na które jest aktualnie największe zapotrzebowanie – podsumowuje Olgierd Cygan, partner, CE Deloitte Digital CE leader. – Deloitte Digital CE planuje dalszą budowę zintegrowanej oferty oraz inwestycje w nowe przedsięwzięcia biznesowe, łączące strategię i technologię z biznesem, centralizując oraz rozwijając poszczególne funkcje.

Do FCB Bridge2Fun trafiły już pierwsze projekty od klientów dotychczas obsługiwanych przez Deloitte Digital w zakresie ATL - pierwszym jest Black Red White. - Rozmowy z kolejnymi klientami trwają – dodaje Rafał Baran. - Nasze porozumienie to tylko wstęp do tych rozmów, oczywiście, wszystko zależy od klientów, którzy na takie przeniesienie muszą się zgodzić. BRW jest pierwszym klientem, ale liczymy na następnych - podkreśla.

FCB Bridge2Fun to hybrydowa agencja reklamowa wchodzącą w skład grupy 4Fun Media, jej największymi klientami są  T-Mobile, Showmax, Lotos, Onet oraz Nivea.

Deloitte Digital to globalna firma interaktywno-konsultingowa należąca do Deloitte. Jej klientami są m.in. Mazda Polska, AmRest, Pepsi, Polkomtel, BZ WBK, Axa, Netia. W zakresie full service (ATL) Deloitte Digital obsługuje obecnie m.in. Van Pur (Łomża), Getin Bank.

(AMS, 13.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maffashion na okładce tureckiego "Elle Trends"

Okładka tureckiego wydania "Elle Trends"

Blogerka Julia Kuczyńska, znana jako Maffashion, pojawiła się na okładce "Elle Trends", lutowego wydania specjalnego tureckiego magazynu "Elle".

Press

Zdjęcie Maffashion zostało zrobione we wrześniu 2017 roku w Nowym Jorku.
Rok temu Kuczyńska została uznana za najbardziej wpływową influencerkę na świecie - zajęła pierwsze miejsce w rankingu opublikowanym przez czasopismo "Women’s Wear Daily", w którym brano pod uwagę ekwiwalent reklamowy. Według niego w 2016 roku blogerka zarobiła dla marek modowych blisko 65 mln dolarów.

(IKO, 13.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY