Dział:

Dodano: Luty 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Dobrzyniecki odchodzi z Grupy ZPR Media

(fot. archiwum prywatne)

Po prawie czterech latach pracy z Grupy ZPR Media odchodzi Marcin Dobrzyniecki, dyrektor generalny ds. internetu. W 2016 roku był dyrektorem operacyjnym w należącej do grupy spółce IDMnet, która zajmuje się sprzedażą reklam.

- Podjąłem decyzję i po prawie czterech latach będę się rozstawał z firmą. Złożyłem wypowiedzenie, czas na zmiany w życiu zawodowym - powiedział Press.pl Dobrzyniecki, pytany o powody odejścia. - Mogę potwierdzić, że pozostanę w branży, natomiast na ten moment jeszcze nie będę informował o szczegółach - dodał.

Rzeczniczka Grupy ZPR Media Monika Polewska poinformowała nas, że nie podjęto jeszcze decyzji, kto w firmie przejmie obowiązki Dobrzynieckiego.

W Grupie ZPR Media Dobrzyniecki pracował od 2014 roku. Od stycznia 2017 pełni funkcję dyrektora generalnego ds. internetu i nadzoruje sprzedaż online we wszystkich spółkach należących do Grupy. Wcześniej pełnił obowiązki dyrektora operacyjnego IDMnet SA. Był także pełnomocnikiem zarządu ds. rozwoju biznesu.

W latach 2012-2013 sprawował funkcję członka Rady Nadzorczej IAB Polska, a wcześniej w latach 2007-2008 wchodził w skład jej zarządu. Od 2008 roku pracował dla spółki Nasza Klasa. Od 2002 do 2008 roku był dyrektorem produktu reklamowego w Interia.

(GDYJ, 09.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział:

Dodano: Marzec 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Producent Tigera współpracuje z Muzeum Powstania Warszawskiego

(fot. materiały prasowe)

Firma spożywcza Maspex wspólnie z Muzeum Powstania Warszawskiego przygotowuje projekt edukacyjny „Parasol Historii. Wspomnienie ’44”. 

To kolejna inicjatywa tego producenta dotycząca upamiętnienia powstania warszawskiego. W sierpniu 2017 roku Maspex przeznaczył pół mln zł dla żyjących powstańców. Zbiegło się to wówczas z opublikowaniem przeprosin za post, jaki należąca do firmy marka Tiger zamieściła na Instagramie w 73. rocznicę wybuchu powstania. Przedstawiał on dłoń z wysuniętym środkowym palcem i zawiązaną na nim czerwoną kokardką. Pod grafiką znajdował się napis: „1 sierpnia. Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne, to co będzie”.

Post wywołał oburzenie. Pojawiły się wezwania do bojkotu firmy i producenta. Maspex po kilku dniach zakończył współpracę z agencją J. Walter Thompson, która była odpowiedzialna za obsługę w Internecie m.in. marki „Tiger”.

W poniedziałek Maspex poinformował na swojej stronie internetowej o podpisanej w lutym współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego. Na początku sierpnia firma z Wadowic zorganizuje program edukacyjny, który zakłada publikację w polskich mediach reportaży dotyczących powstania. Maspex ma też wesprzeć finansowo produkcję filmu pod roboczym tytułem „Kurier”, którego inicjatorem i pomysłodawcą jest MPW. Zapowiedziano też wsparcie tworzenia kolejnych Tablic Pamięci oraz akcji pod hasłem „Paczka dla Bohatera”. 

(PAZ, 05.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo