Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Mamo, To Ja" liderem sprzedaży po trzech kwartałach br.

(fot. pixabay.com)

"Mamo, To Ja" (Edipresse Polska) był najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem parentingowym po trzech kwartałach br. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż "Mamo, To Ja" wyniosła po trzech kwartałach br. 19 738 egz., co oznacza spadek o 12,54 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) – 13 078 egz. (spadek o 13,08 proc.), a na trzecim "Twoje Dziecko" (Edipresse Polska) – 8348 egz. (spadek o 31,03 proc.). Na czwartym miejscu był "Twój Maluszek" (Edipresse Polska) ze średnią sprzedażą 7547 egz. (spadek o 19,09 proc.). "Twój Maluszek" został zamknięty w kwietniu br. (JOK)

 

(a,d, 25.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.