Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miniserial Polsatu "Koty i zaloty" jest sponsorowany przez markę Whiskas

"Koty i zaloty” to pierwsza niestandardowa forma promocji marki Whiskas

"Koty i zaloty”, nowy miniserial emitowany na antenie Polsatu, to 8-odcinkowy cykl sponsorowany przez markę Whiskas.

Press

Pięciominutowe odcinki emitowane są w każdą niedzielę o godzinie 17.45. W głównej roli żeńskiej występuje ambasadorka marki Whiskas – aktorka Anna Dereszowska.

„Koty i zaloty” to pierwsza niestandardowa forma promocji marki Whiskas, na którą zdecydował się Mars Polska. Produkcja ma łamać stereotypy dotyczące czworonogów, pokazywać „koci punkt widzenia”, a także pomagać widzom zrozumieć, co kryje się pod tajemniczym określeniem „kocie rytuały”. W serialu występują koty Kacper i Flora, które mają wpływ na relację rodzącą się między głównymi bohaterami, Kasią (Anna Dereszowska) i Pawłem (Marcin Perchuć). Głosu kotu Kacprowi udziela Rafał Bryndal.

Za zakup mediów oraz współpracę z Polsat Media odpowiada MediaCom Warszawa. Współpracą z ambasadorką marki zajmuje się agencja IQ Marketing. Za kreację i obsługę social media odpowiada BBDO Warszawa, natomiast za wsparcie PR odpowiedzialna jest agencja Grayling Poland.

Powtórki serialu można zobaczyć w soboty o godzinie 19.55 w kanale Polsat Cafe oraz na Ipla.tv.


(AMS, 17.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.