Pandora reklamuje biżuterię hasłem: „Bądź wierna sobie”
Pandora promuje wiosenną kolekcję biżuterii
Producent biżuterii Pandora startuje z kampanią wiosennej kolekcji, którą promuje hasłem: „Bądź wierna sobie”.
Marka podkreśla, że chce inspirować kobiety do „bycia silnymi i zdeterminowanymi, do szczerego przyznania się przed sobą kim są i czego oczekują od życia”. Wśród modelek zaangażowanych do projektu znajduje się Mamé Adjei, bizneswoman i finalistka amerykańskiej edycji Top Model.
Spoty emitowane są m.in. w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje też prasę kobiecą, działania w internecie, działania PR i promocję w salonach Pandory.
Za kreację odpowiada londyńska agencja McCann. Adaptacją kampanii telewizyjnej na polski rynek zajęło się FDR Studio. Za zakup reklam w telewizji i prasie odpowiada Havas Media, a w internecie - DDB&tribal.
(IKO, 17.03.2017)