Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pandora reklamuje biżuterię hasłem: „Bądź wierna sobie”

Pandora promuje wiosenną kolekcję biżuterii

Producent biżuterii Pandora startuje z kampanią wiosennej kolekcji, którą promuje hasłem: „Bądź wierna sobie”.

Marka podkreśla, że chce inspirować kobiety do „bycia silnymi i zdeterminowanymi, do szczerego przyznania się przed sobą kim są i czego oczekują od życia”. Wśród modelek zaangażowanych do projektu znajduje się Mamé Adjei, bizneswoman i finalistka amerykańskiej edycji Top Model.

Press

Spoty emitowane są m.in. w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje też prasę kobiecą, działania w internecie, działania PR i promocję w salonach Pandory.

Za kreację odpowiada londyńska agencja McCann. Adaptacją kampanii telewizyjnej na polski rynek zajęło się FDR Studio. Za zakup reklam w telewizji i prasie odpowiada Havas Media, a w internecie - DDB&tribal.

(IKO, 17.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.