Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: You Tube

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 10, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Przez twe oczy zielone” Akcentu numerem jeden na polskim YouTube

W maju 2016 roku najczęściej oglądanym materiałem na polskim YouTube był teledysk zespołu Akcent „Przez twe oczy zielone”.

Według danych firmy Sotrender teledysk do piosenki „Przez twe oczy zielone”, opublikowany dwa lata temu w kanale Disco Polo Lajf, w maju br. miał prawie 4,4 mln odsłon, 400 komentarzy i prawie 7,33 tys. polubień. Drugim najpopularniejszym wideo jest utwór Gangu Albanii „Kapitan Kox” (kanał Step Records) - 3,7 mln odsłon, a trzecim teledysk zespołu After Party „Ona lubi pomarańcze” (kanał Zespół After Party) - 3,6 mln odsłon.

Najpopularniejszymi kanałami pozostają: SA Wardega – 3,44 mln subskrypcji, Abstrachuje TV – 2,20 mln i Rezigiusz - 2,06 mln.

Spośród kanałów należących do tradycyjnych telewizji najwięcej subskrybentów mają: Disney Channel Polska – 256,3 tys., Tvn.pl – 253,9 tys. oraz iTVP – 211,7 tys. W samym maju najwięcej odsłon miały kanały: Tvn.pl – 19,9 mln, iTVP – 13,5 mln, Disney Junior Polska – 13 mln.

Najpopularniejszy kanał związany z prasą to wciąż "Ale Historia" – 49,2 tys. subskrypcji, najwięcej odsłon miał w maju kanał Fakty24.pl – 1,6 mln.

(IKO, 10.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.