GPD FILMSTUDIO

MIRELLA RADECKA business unit director & creative director
ADRES, KONTAKT
ul. św. Antoniego 8
62-080 Swadzim
www.gpdfilmstudio.com
ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY
Mirella Radecka – business unit director & creative director
Agnieszka Półtorak – chief operating officer
Anna Błażejewska – client service director
Tymon Kowalski – production and development director
ROK POWSTANIA: 2011
LICZBA PRACOWNIKÓW: powyżej 100 na umowę o pracę
LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2020 ROKU: 278
LICZBA PRODUKCJI W 2021 ROKU (W TYM LICZBA PRODUKCJI NA ZLECENIE ZAGRANICZNYCH FIRM): 655

AGNIESZKA PÓŁTORAK chief operating officer
KRÓTKO O FIRMIE
Specjalizujemy się w dużych kampaniach reklamowych 360° oraz masowej produkcji kontentu foto i wideo, zwłaszcza dla e-commerce. Każdego roku realizujemy ponad 1,5 tys. produkcji w Polsce i za granicą. Biuro produkcyjne w Barcelonie daje nam możliwość odpowiadania na potrzeby produkcyjne przez cały rok, a nasze zasoby własne w podpoznańskiej siedzibie pozwalają na szybką i elastyczną reakcję na potrzeby klientów, a także optymalizację budżetu.
ZASOBY WŁASNE
GPD Film studio to 11 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw., własne studio fotograficzne, nowoczesne studio dźwiękowe o powierzchni 200 mkw., garderoba i rekwizytornia z ponad 20 tys. przedmiotów, magazyn sprzętu wideo, foto i światła, 20 stacji montażowych i trzy stacje kolorystyczne DaVinci Resolve. Czyli wszystko, czego klienci potrzebują do zrealizowania swojego briefu w jednym miejscu.

ANNA BŁAŻEJEWSKA client service director
ZAUFALI NAM
• Lidl
• Crunchips
• MK Cafe
• Coty
• Łaciate
• Lisner
• Bricomarché
• Kinderkraft
• OneDayMore
• Iglotex

TYMON KOWALSKI production and development director
PRODUKCJE PRZEZNACZONE DO INTERNETU:
• produkcja formatu Reels dla takich marek jak Lidl Polska i OneDayMore
• kampanie digital nowych kolekcji John Dog m.in. Paris i Prank Gang
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z OSTATNICH DWÓCH LAT (2020–2021)
TYTUŁ: ONEDAYMORE – NAJLEPSZE, ŻE BEZ MIĘSA!
ROK PRODUKCJI: 2021
KLIENT: ONEDAYMORE
AGENCJA: GPD AGENCY
W naszym zeszłorocznym portfolio szczególne miejsce zajmuje realizacja dla marki OneDayMore „Najlepsze, że bez mięsa!”. Spot, poza launchem nowych produktów, porusza ważną kwestię roślinnych zamienników mięsa jako elementu wspierającego walkę ze zmianami klimatycznymi. Realizacja tego projektu była dla całego zespołu wyzwaniem, ale również okazją do poszerzenia wiedzy w tym ważnym temacie. Na zaproszenie klienta część ekipy przed produkcją udała się do nowoczesnej fabryki OneDayMore, aby poznać od podszewki proces powstawania produktu i lepiej zrozumieć misję marki. W spocie obraliśmy za cel pokazanie, że niewielkie zmiany żywieniowe mogą znacząco wpłynąć na planetę, a z pomocą przychodzą roślinne produkty OneDayMore na bazie grochu. Wszystko to zachowując atrakcyjny wygląd i smak zbliżony do mięsa. W realizacji spotu nie użyliśmy motion control, wszystkie obroty wykonano analogowo.
W zespole produkcyjnym pracującym nad tym niezwykle smakowitym spotem znaleźli się m.in. Albert Wosiek (reżyser), Julian Kernbach (DOP), Ania Zieciowska i Martyna Wójcik (food) oraz czuwająca nad całością Agata Andrzejczak (head od production).
Działania promocyjne obejmowały stworzenie reklamy telewizyjnej i kampanii reklamowej w internecie wraz z uwzględnieniem kanałów własnych marki w mediach społecznościowych.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
