Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2021

PAPAYA FILMS

Press

KACPER SAWICKI chief executive officer

ADRES, KONTAKT

ul. Wiślana 8
00-317 Warszawa
Tel. 22 875 30 80
www.papaya-films.com
[email protected]

ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY

Kacper Sawicki – chief executive officer
Mariusz Urbańczyk – chief operating officer
Justyna Górniak – chief people & sustainability officer
Iwona Mnich – head of production

Press

MARIUSZ URBAŃCZYK chief operating officer

ROK POWSTANIA: 2006

LICZBA PRACOWNIKÓW: 112

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2020 ROKU: 394

LICZBA PRODUKCJI W REALIACH PANDEMICZNYCH (OD MARCA 2020 DO KOŃCA 2020): 130 produkcji, w tym produkcje lokalne oraz produkcje serwisowe, w tym eventy produkcyjne – ciąg produkcji dla jednego klienta, ale wielu marek. Pracowaliśmy dla takich klientów, jak: GSK, Unilever, T-Mobile, McDonald’s, Procter & Gamble, 3M, Buhl oraz Omio.

Press

JUSTYNA GÓRNIAK chief people & sustainability officer

KRÓTKO O FIRMIE

Papaya Films ma biura w Warszawie, Londynie, Nowym Jorku i Lizbonie, a jej producenci i twórcy to środowisko oparte na egalitarności i otwartości. Wśród priorytetów firmy jest redukcja śladu węglowego w produkcji filmowej do 2030 roku. Inicjatywy Papaya wspierają młodych twórców, demokratycznie dzieląc się wiedzą, tworząc możliwości rozwoju i usuwając przeszkody na ich drodze.

ZASOBY WŁASNE

Utalentowany team produkcyjny, rozwiązania technologiczne oparte na sztucznej inteligencji, związane z bezpieczeństwem oraz zmniejszeniem emisji CO2 w produkcji. Portal Papaya.Rocks z zapleczem redakcyjnym. Konkurs i festiwal Papaya Young Directors oraz platforma Papaya Films Academy będące zapleczem dla działań edukacyjnych oraz przestrzenią rozwoju młodych twórców.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

UMOWY NA WYŁĄCZNOŚĆ: Aleksander Kropidłowski, Antoni Nykowski, Bartosz Dombrowski, Dobromił Sudak, Julia Rogowska, Filip Bartczak, Łukasz Zabłocki, Tomek Knittel, Daniel Jaroszek, Jan Foryś, Weronika Ławniczak, Maria Makowska, Michał Korzewski, Jakub Blank, Kamila Tarabura, Weronika Tofilska.

ZAGRANICZNI REŻYSERZY: Brent Bonacorso, Torbjorn Martin, Felix Umarov, Marc Raymond Wilkins, Roman Valent, Samuel Bennetts.

Press

IWONA MNICH head of production

ZAUFALI NAM

• McDonald’s
• ING Bank
• Play
• T-Mobile
• Unilever
• DDB Warszawa
• Brain
• Grandes Kochonos
• Saatchi & Saatchi IS
• VMLY&R

PRODUKCJE PRZEZNACZONE DO INTERNETU:

• „Rak’n’Roll Music”, 2020-2021, Fundacja Rak’n’Roll i Saatchi & Saatchi IS. Seria teledysków dla Margaret,

• DonGURALesko i Białasa.
„Niewidzialne rany”, 2021, VMLY&R, SOS Wioski Dziecięce. Wyjątkowa kampania społeczna w reżyserii Antoniego Nykowskiego i w obiektywie Kamila Płockiego.

• 4FxRobert Lewandowski, 2021, 4F
Digitalowy spot promujący współpracę 4F z najlepszym piłkarzem świata, w reżyserii Daniela Jaroszka.

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE (NP. TELEDYSKI, FABUŁY, SERIALE)

• Papaya Young Directors. Jedyny konkurs w Europie dla młodych reżyserów umożliwiający bezpośrednie dotarcie do branży filmowej. Do tej pory odbyło się siedem edycji konkursu, powstało ponad 100 filmów dla ponad 50 marek.

• Papaya.Rocks. Pierwszy w Polsce portal lifestylowo-filmowy. Papaya.Rocks to również dział produkcyjny Papaya Films wyspecjalizowany w realizacji niskobudżetowych filmów branded content.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z OSTATNICH DWÓCH LAT

Press

TYTUŁ: „SUPREME CRISPY CHICKEN – LĄDOWANIE”
ROK PRODUKCJI: 2021
KLIENT: MCDONALD’S

To jedna z najbardziej spektakularnych polskich reklam w 2021 roku, w której wprowadzamy widza w filmową fabułę, rodem z kinowego hitu „Apollo 11”. Reklama została wyprodukowana we współpracy z agencją DDB Warszawa. Jej reżyserem jest Maciek Kowalczuk, a autorem zdjęć: Wojciech Szepel. W ramach produkcji odwzorowaliśmy wnętrza Centrum Lotów Kosmicznych im. Lyndona B. Johnsona, gdzie usłyszano pamiętne słowa „Houston, mamy problem”. Wszystko powstało w autentycznym rozmiarze. Zbudowaliśmy także kapsułę lądownika, który miał trafić na Księżyc w 1970 roku. Panele sterowania, ekrany dowodzenia i specjalistyczna aparatura musiały wyglądać jak w archiwalnych materiałach lub wysokobudżetowych filmach SF. Tak skrupulatnym opracowaniem wizualnej strony reklamy zarządzał Giorgos Stylianou-Matsis. Efekt końcowy przerósł oczekiwania wszystkich. Za postprodukcję odpowiadały studia Rio de Post i Juice. W spocie usłyszymy Stanisława Olejniczaka, jednego z najbardziej charakterystycznych polskich lektorów.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.