Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2021

GPD FILMSTUDIO

Press

MIRELLA RADECKA business unit director

ADRES, KONTAKT

ul. Św. Antoniego 8
62-080 Swadzim
www.gpd.com.pl
www.gpdfilmstudio.pl

ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY

Mirella Radecka – business unit director
Agnieszka Półtorak – chief operating officer (COO)
Anna Błażejewska – client service director
Tymon Kowalski – production and development director

Press

AGNIESZKA PÓŁTORAK chief operating officer (COO)

ROK POWSTANIA: 2011

LICZBA PRACOWNIKÓW: 100

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2020 ROKU: 280

LICZBA PRODUKCJI W REALIACH PANDEMICZNYCH (OD MARCA 2020 DO KOŃCA 2020): 630

KRÓTKO O FIRMIE

Specjalizujemy się w dużych kampaniach reklamowych 360˚ oraz masowej produkcji kontentu foto i wideo, zwłaszcza dla e-commerce. Każdego roku realizujemy ponad 1,5 tys. produkcji w Polsce i za granicą. Biuro produkcyjne w Barcelonie daje nam możliwość odpowiadania na potrzeby produkcyjne klientów przez cały rok, a nasze zasoby własne w podpoznańskiej siedzibie pozwalają na szybką i elastyczną reakcję na potrzeby klientów, a także optymalizację budżetu.

Press

ANNA BŁAŻEJEWSKA client service director

ZASOBY WŁASNE

GPD Filmstudio to 11 hal produkcyjnych o łącznej pow. 5,5 tys. mkw., własne studio fotograficzne, nowoczesne studio dźwiękowe o pow. 200 mkw., garderoba i rekwizytornia z ponad 20 tys. przedmiotów, a także własny magazyn sprzętu wideo, foto i światła, 20 stacji montażowych i trzy stacje kolorystyczne DaVinci Resolve. Czyli wszystko, czego klienci potrzebują do zrealizowania swojego briefu w jednym miejscu.

ZAUFALI NAM

• Lidl w 26 krajach
• Lisner
• MK Cafe
• Hochland
• Enea
• Kinderkraft
• BP
• BricoMarché
• CityFit
• OneDayMore

Press

TYMON KOWALSKI production and development director

PRODUKCJE PRZEZNACZONE DO INTERNETU

• Live event Trendy Żywieniowe, 2021, OneDayMore. Zrealizowany w naszym studiu z zastosowaniem technologii VR
• Live event Wszystko o Szczeniakach, 2021, John Dog. Eksperci, influencer i pieski to w tym przypadku przepis na sukces
• Live targi B2B, 2020, Kinderkraft. Seria targów online dla klientów B2B zorganizowanych w showroomie mieszczącym się w naszym studiu

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z OSTATNICH DWÓCH LAT

Press

TYTUŁ: HISTORIA OSZCZĘDZANIA
ROK PRODUKCJI: 2020
KLIENT: LIDL POLSKA
AGENCJA: GPD AGENCY

Zrealizowana dla Lidla Polska kampania „Lidlowe ceny – Historia oszczędzania” to szalona i momentami bardzo zabawna podróż przez świat historii i legend, która udowadnia, że Polacy od zawsze byli oszczędni. W sześciu niezwykłych spotach telewizyjnych zaprezentowaliśmy postacie, które zna każdy Polak: Mieszka I, Janosika, królową Jadwigę, Szewczyka, Bolesława Szczodrego i Jana Matejkę. Ale co łączy średniowiecznego władcę, legendarnego rozbójnika i znanego malarza? To, że każdy z nich umiał oszczędzać z głową!

Produkcja kampanii (zwłaszcza w realiach pandemicznych) była nie lada wyzwaniem, poczynając od lokacji takich jak: gród w Biskupinie, pałac Marianny Orańskiej w Kamieńcu Ząbkowickim czy Jaskinia Nietoperzowa, przez zaangażowanie licznych grup rekonstrukcyjnych, na setkach kostiumów z epoki, kilkuset pochodniach, dwóch wołach i jednej sztucznej owcy kończąc.

W ekipie realizującej serię spotów pojawili się tacy twórcy, jak Maciej Kowalczuk, Tomasz Kapuściński, Wojciech Szepel, Maciej Sobieraj czy odpowiedzialna za kostiumy Dorota Roqueplo.

Nad całością produkcji z ramienia GPD Filmstudio czuwała Agata Andrzejczak, head of production.

Stworzona komunikacja zdecydowanie przypadła odbiorcom do gustu. Jej teaser zdobył ponad 2 mln wyświetleń w internecie zaledwie w tydzień! Spotom telewizyjnym towarzyszyła kampania OOH, POS i online.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.