Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2021

F25 PRODUCTION HOUSE

Press

MARCIN DWORUCHA managing director, producer & partner

ADRES, KONTAKT

ul. Sienkiewicza 4/4
00-015 Warszawa
www.f25.pl
[email protected]
tel. 22 404 99 95

ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY

Marcin Dworucha – managing director, producer & partner

ROK POWSTANIA: 2008

LICZBA PRACOWNIKÓW: 15

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2020 ROKU: 40

LICZBA PRODUKCJI W REALIACH PANDEMICZNYCH (OD MARCA 2020 DO KOŃCA 2020): Produkcji od marca 2020 roku było sporo, ale zmieniały się i ewoluowały: w marcu całość projektu realizowały bardzo małe ekipy, kilkuosobowe. Tak było np. przy UPC – „Kampania Wielkanocna” 2020. Od połowy roku znane już były wszystkim restrykcje związane z organizacją planów zdjęciowych, więc można było zacząć większe projekty, trzymając się zasad: dystans społeczny i reżim sanitarny na planie, testy ekip filmowych. Kosztowało to nas wszystkich dużo więcej pracy, ale szybko wszyscy się przyzwyczailiśmy. Najważniejszą różnicą było to, że większość spraw zaczęliśmy załatwiać online i to jest duża korzyść dla procesu pracy.

KRÓTKO O FIRMIE

F25 Production House istnieje od 2008 roku. Jesteśmy nowoczesną firmą produkcyjną, sprawnie poruszającą się w branży. Znamy się na trendach produkcyjnych i reklamowych. Naszą specjalnością są projekty 360 i kampanie telewizyjne. Ale jesteśmy otwarci na produkcję dodatkowego kontentu. Pandemia nie zatrzymała nas w rozwoju i realizacji ekscytujących projektów. Na rynku wyróżnia nas normalność i profesjonalizm, twardo stąpamy po ziemi.

ZASOBY WŁASNE

W F25 mamy własny dział postprodukcji. W dzisiejszych czasach ważne jest, aby na pokładzie mieć zasoby, które pozwolą szybko i przy zachowaniu najwyższej jakości dostarczyć klientowi oczekiwany produkt. W 2020 roku w naszej postprodukcji zajmowaliśmy się lokalizacjami reklam na rynki europejskie i projektami do internetu. Ciekawą realizacją i dużym wyzwaniem była postprodukcja projektu „YouTube Brandcast”.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Najczęściej współpracujemy z impresariatami lub z freelancerami, więc do naszych projektów możemy ściągnąć większość reżyserów z polskiego rynku.

ZAUFALI NAM

AGENCJE:
• 180HB + JvM
• 23heroes
• VMLY&R
• Bardzo
• Brasil
• Bridge2Fun
• Hand Made
• White Paper Agency
• K2
• Leo Burnett
• PZL

MARKI:
• OLX
• Żabka
• Zalando
• Orange
• Coca-Cola
• YouTube
• RTV EURO AGD
• X-com
• Vifon
• Cartoon Network
• BNP Paribas

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z OSTATNICH DWÓCH LAT

Press

TYTUŁ: YOUTUBE BRANDCAST
ROK PRODUKCJI: 2020
KLIENT: YOUTUBE
AGENCJA: 180HB + JVM

Pierwszy polski YouTube Brandcast to duże wydarzenie na polskim rynku. Projekt został zrealizowany w technologii wirtualnej produkcji w ciągu dwóch dni zdjęciowych.

Press

TYTUŁ: „ANTYSMOG SONG”, T-RAPERZY ZNAD WISŁY
ROK PRODUKCJI: 2020
KLIENT: OLX
AGENCJA: 23HEROES

Drugi teledysk zrealizowany z T-raperami znad Wisły dla OLX. Tym razem T-raperzy walczą o czyste powietrze. Na koniec kampanii piosenka wylądowała na 14. miejscu listy przebojów PR III. Projekt wyróżniony w konkursie Kreatura.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.