Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2020
WARSAW PRODUCTION TEAM

Od lewej: Radosław Topolski Michał Zamencki Sławek Richert Olga Ładna-Toeplitz Zofia Jezierska Tomasz Michalczewski Bogna Kowalczyk Łukasz Owczarczyk Klara Kamińska Maciej Kowalczyk
ADRES, KONTAKT
00-545 Warszawa
ul. Marszałkowska 58
ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY
Sławek Richert – dyrektor zarządzający, partner, producent
Michał Zamencki – partner, head of productionn
ROK POWSTANIA: 2016
LICZBA PRACOWNIKÓW: 11
LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2019 ROKU: 86
KRÓTKO O FIRMIE
Warsaw Production Team powstało w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku reklamowego w segmencie reklamy digitalowej. Jako jedni z pierwszych w Polsce tworzyliśmy komercyjny content wideo na platformę Facebook. Wyspecjalizowaliśmy się w produkcjach digital wysokiej jakości.
W 2019 roku branża reklamowa doceniła prace Warsaw Production, wręczając nam cztery nagrody KTR.
Obecnie oferta obejmuje zarówno digital, spoty telewizyjne, sesje zdjęciowe, jak i postprodukcję, a spółka każdego roku notuje kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. W 2019 roku rozpoczęliśmy produkcję filmów dokumentalnych. W 2020 powstał subbrand Warsaw Originals skupiający się na produkcji form dokumentalnych. Obecnie Warsaw Originals ma zakończoną pierwszą produkcję i dwa dokumenty pełnometrażowe w trakcie postprodukcji.
ZASOBY WŁASNE
Stała współpraca z klientami pozwoliła na stworzenie sprawnej struktury współpracowników z zakresu montażu, animacji, online, przeformatowania na potrzeby digital.
MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI
W zależności od briefu produkcyjnego współpracujemy z agencjami talentów i freelancerami.
ZAUFALI NAM:
• Netflix
• Red Bull
• Empik
• Unilever
• Danone – Żywiec Zdrój
• BNP Paribas
• 4F
• Bakoma – Polskie Młyny
• Media Expert
• Douglas
PRODUKCJE POZAREKLAMOWE
Film dokumentalny „Overtourism” – prod. 2019, Warsaw Production dla OEES, premiera podczas kongresu Open Eyes. Reżyseria Michał Materna (Dreamers Talents). Film zwraca uwagę na zjawisko nadmiernej turystyki, które dotyczy aktualnie wielu europejskich miast i jest konsekwencją nieustannego wzrostu przepływu turystów. Systemy rezerwacji i zakupu pobytów jednodniowych i wycieczek potęgują to zjawisko, czego konsekwencje są często bardzo uciążliwe dla miejscowej ludności.
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

TYTUŁ: „BESOS, KOCHANI”
ROK PRODUKCJI: 2018
KLIENT: NETFLIX / AGENCJA GONG
Najtrudniejszym i zarazem najciekawszym elementem produkcji było połączenie świata serialu „Orange Is The New Black” z realizacją scen w studiu filmowym w Warszawie. Spójność scenografii, kierunków świecenia, sposobu filmowania, dobranie odpowiednich scen z oryginalnego filmu to była wyjątkowo kreatywna praca. To wszystko nie udałoby się, gdyby nie kreacja agencji Gong, reżyseria Armina Kurasza, praca operatorska Mikołaja Sygudy, scenografia Gwidona Busiło, postprodukcja Coloroffonu i wielu innych zaangażowanych twórców. Produkcja rozpaliła internet, notując wielomilionową oglądalność.
Nagrody: 3 x srebrny KTR, 1 x brązowy KTR
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
